“Groeien door het een ander te laten doen”. Dat is de titel van een recent artikel over Sidekix en Bewust Puur in Twinkle, het vakblad voor online shops, retailers en merken met een omnichannel strategie. Bewust Puur is een van de snelst groeiende opdrachtgevers bij onze e-Fulfilment afdeling. Het bedrijf heeft er vrij snel voor gekozen om de webwinkel logistiek uit te besteden aan Sidekix en zo volledig te kunnen focussen op het assortiment en de marketing van de webwinkel. Dat bleek een slimme keuze.

Meld je aan voor de nieuwsbrief

  • Blijf op de hoogte van de laatste Sidekix nieuwtjes!
  • Meld je nu aan en ontvang elk kwartaal de laatste Sidekix ontwikkelingen direct in je mailbox.
  • Afmelden is altijd mogelijk! Deze optie is beschikbaar in elke nieuwsbrief.

Lees ook

  • CartonWrap Sidekix

    Duurzaam verzenden

    Met de enorme groei van het online shoppen neemt ook de vraag naar en waardering voor duurzaam verzenden toe. De afgelopen periode hebben we met de zogenoemde CartonWrap weer een mooie duurzaamheidsstap gezet.
  • teaser vi

    VI over Sidekix

    “Niet moeilijker maken dan het is”. Dat is de titel van een recent artikel over Sidekix en Voetbal International in Twinkle, het vakblad voor online shops, retailers en merken met een omnichannel strategie.
  • teaser vi

    VI over Sidekix

    “Niet moeilijker maken dan het is”. Dat is de titel van een recent artikel over Sidekix en Voetbal International in Twinkle, het vakblad voor online shops, retailers en merken met een omnichannel strategie.