“Ambassadeurs maken door het verrassingseffect”. Een opdracht die voor Sidekix op het lijf is geschreven. Swiss Sense is al langere tijd een bekende naam bij Sidekix. Zo hebben we al diverse opdrachten mogen uitvoeren voor de slaapspecialist en dit jaar kwam daar de vraag bij om hen te helpen om klanten 10 jaar lang fan te laten blijven.

Swiss Sense wilde een stap extra zetten, bedacht een plan en vond samen met Sidekix de oplossing om het uit te voeren. MarketingTribune ging hier uitgebreid op in en schreef een leuk artikel over de samenwerking tussen beide partijen.

Meld je aan voor de nieuwsbrief

  • Blijf op de hoogte van de laatste Sidekix nieuwtjes!
  • Meld je nu aan en ontvang elk kwartaal de laatste Sidekix ontwikkelingen direct in je mailbox.
  • Afmelden is altijd mogelijk! Deze optie is beschikbaar in elke nieuwsbrief.

Lees ook

  • CartonWrap Sidekix

    Duurzaam verzenden

    Met de enorme groei van het online shoppen neemt ook de vraag naar en waardering voor duurzaam verzenden toe. De afgelopen periode hebben we met de zogenoemde CartonWrap weer een mooie duurzaamheidsstap gezet.
  • teaser vi

    VI over Sidekix

    “Niet moeilijker maken dan het is”. Dat is de titel van een recent artikel over Sidekix en Voetbal International in Twinkle, het vakblad voor online shops, retailers en merken met een omnichannel strategie.
  • Giftwrapper

    Giftwrap

    Sidekix beschikt als eerste bedrijf in Nederland over de Giftwrap 3000. Een bijzondere machine die volledig automatisch cadeaus inpakt met dezelfde look & feel als handmatig ingepakte cadeaus, inclusief die typische vouwpuntjes.
  • Sidekix in Twinkle

    Bewust Puur over Sidekix

    “Groeien door het een ander te laten doen”. Dat is de titel van een recent artikel over Sidekix en Bewust Puur in Twinkle, het vakblad voor online shops, retailers en merken met een omnichannel strategie.