Naar aanleiding van een interview met de CEO van Sidekix Tjeerd Nijenhuis en Manager Business Development Jos Strijbosch verscheen recent een leuk artikel in het vakblad Marketing Tribune. In het artikel wordt ingegaan op de rol die Sidekix wil vervullen als de perfecte aangever bij de uitvoering van marketing- en reclamecampagnes.

Door een schat aan ervaring op het gebied van direct mail, fulfilment, e-fulfilment en klantcontact in het eigen contactcenter, wordt hier dagelijks hard aan gewerkt. Hoe wil Sidekix dit realiseren en welke stappen zijn er al ondernomen? Lees het complete verhaal in Marketing Tribune.

Meld je aan voor de nieuwsbrief

  • Blijf op de hoogte van de laatste Sidekix nieuwtjes!
  • Meld je nu aan en ontvang elk kwartaal de laatste Sidekix ontwikkeling direct in je mailbox.
  • Afmelden is altijd mogelijk! Deze optie is beschikbaar via elk nieuwsbriefbericht.

Lees ook

  • Primeur Sidekix

    Primeur bij Sidekix

    Als eerste bedrijf in Nederland investeert Sidekix in de nieuwe KM 1 digitale printer van Konika Minolta. Een monster van een machine. Maar wel een met uitstekende eigenschappen op het gebied van duurzaamheid, printkwaliteit, flexibiliteit en efficiency.