Dit jaarlijkse congres, waar marketeers en serviceleveranciers nieuwe trends en inzichten rond alle touchpoints van de customer journey met elkaar delen, vindt plaats op 17 en 18 juni a.s. in De Fabrique te Utrecht. Sidekix is dit jaar voor het eerst van de partij met een presentatie over de wereld achter de uitvoering van marketingcampagnes voor de Goede Doelen Loterijen en andere landelijk bekende merken en organisaties.

Het bedrijf heeft de afgelopen jaren een unieke expertise opgebouwd om iedere deelnemer en/of klant een winnaarsgevoel te geven in elke fase  van de customer journey. Online, offline en realtime. Een unieke kennismaking met de wereld achter de uitvoering van marketing- en reclamecampagnes, events en TV programma’s zoals De weg naar het Miljoen, De KPN Transferweken, Doe maar Lekker Duurzaam en concerten van Marco Borsato.

Je kunt zich hier registreren. Deelname is gratis. Meer informatie over het event en complete programma vind je hier.

Meld je aan voor de nieuwsbrief

  • Blijf op de hoogte van de laatste Sidekix nieuwtjes!
  • Meld je nu aan en ontvang elk kwartaal de laatste Sidekix ontwikkelingen direct in je mailbox.
  • Afmelden is altijd mogelijk! Deze optie is beschikbaar in elke nieuwsbrief.

Lees ook

  • Giftwrapper

    Giftwrapper

    Sidekix beschikt als eerste bedrijf in Nederland over de zogenoemde Giftwrapper 3000 Super. Een bijzondere machine die volledig automatisch cadeaus inpakt met dezelfde look & feel als handmatig ingepakte cadeaus, inclusief die typische vouwpuntjes.
  • Sidekix in Twinkle

    Bewust Puur over Sidekix

    “Groeien door het een ander te laten doen”. Dat is de titel van een recent artikel over Sidekix en Bewust Puur in Twinkle, het vakblad voor online shops, retailers en merken met een omnichannel strategie.
  • corona virus teaser

    Coronavirus update

    Met het Bernhoven ziekenhuis in de buurt en een groot aantal medewerkers uit de regio Uden, was het ons vanaf het begin af aan ernst. De genomen maatregelen hebben er in elk geval toe geleid dat onze productiefaciliteiten en diensten nog steeds “up-and-running” zijn
  • globemilk en sidekix en marketeer

    Sidekix en Globemilk vol in beeld bij de marketeer

    Om een cappuccino of latte macchiato nog meer smaak te geven, ontwikkelde Globemilk samen met koffieprofessionals Barista Milk. Sidekix is daarbij de distributiepartner. Commercieel directeur Rob Branje van Globemilk vertelt over deze succesvolle samenwerking.