Dit jaarlijkse congres, waar marketeers en serviceleveranciers nieuwe trends en inzichten rond alle touchpoints van de customer journey met elkaar delen, vindt plaats op 17 en 18 juni a.s. in De Fabrique te Utrecht. Sidekix is dit jaar voor het eerst van de partij met een presentatie over de wereld achter de uitvoering van marketingcampagnes voor de Goede Doelen Loterijen en andere landelijk bekende merken en organisaties.

Het bedrijf heeft de afgelopen jaren een unieke expertise opgebouwd om iedere deelnemer en/of klant een winnaarsgevoel te geven in elke fase  van de customer journey. Online, offline en realtime. Een unieke kennismaking met de wereld achter de uitvoering van marketing- en reclamecampagnes, events en TV programma’s zoals De weg naar het Miljoen, De KPN Transferweken, Doe maar Lekker Duurzaam en concerten van Marco Borsato.

Je kunt zich hier registreren. Deelname is gratis. Meer informatie over het event en complete programma vind je hier.

Meld je aan voor de nieuwsbrief

  • Blijf op de hoogte van de laatste Sidekix nieuwtjes!
  • Meld je nu aan en ontvang elk kwartaal de laatste Sidekix ontwikkeling direct in je mailbox.
  • Afmelden is altijd mogelijk! Deze optie is beschikbaar via elk nieuwsbriefbericht.

Lees ook

  • Primeur Sidekix

    Primeur bij Sidekix

    Als eerste bedrijf in Nederland investeert Sidekix in de nieuwe KM 1 digitale printer van Konika Minolta. Een monster van een machine. Maar wel een met uitstekende eigenschappen op het gebied van duurzaamheid, printkwaliteit, flexibiliteit en efficiency.