Als trouwe partner van de Nationale Postcode Loterij verrassen wij dagelijks winnaars met leuke prijzen. Zo verzorgen wij jaarlijks ook winnaarscampagnes voor diverse grote evenementen. In dit geval kregen wij ook de uitdagende opdracht om het gehele winnaarstraject van Marco Borsato in de Kuip te ondersteunen. Een schitterende opdracht waaraan meer dan een half jaar aan voorbereiding vooraf is gegaan.

In december vond de trekking van de Nationale Postcode Loterij plaats waarbij maar liefst ruim 46.000 winnaars gratis tickets wonnen voor Marco Borsato in de Kuip. Voor al deze winnaars heeft Sidekix gepersonaliseerde uitnodigingen geprint en gemaild. Alle uitnodigingen waren voorzien van een persoonlijke code die de winnaar kon invullen op een landingspagina die hiervoor speciaal is ingericht.

Nadat een winnaar een prijs claimde, door het invullen van zijn of haar winnaarscode, werd dit bevestigd door middel van een brief, geplaceerde ticket en een voucher. Deze vouchers konden voorafgaand aan het concert ingeruild worden voor gratis consumptiemunten.

Het gehele traject is ondersteund door ons Contact Center, waar alle winnaars terecht konden voor eventuele vragen. Als kers op de taart werd dit evenement ook op locatie ondersteund door Sidekix. Zo waren diverse collega’s aanwezig die alle problemen omtrent tickets en bijzonderheden ter plekke verhielpen.

Een mooi voorbeeld hoe Sidekix grootschalige projecten offline, online en realtime kan ondersteunen.

Meld je aan voor de nieuwsbrief

  • Blijf op de hoogte van de laatste Sidekix nieuwtjes!
  • Meld je nu aan en ontvang elk kwartaal de laatste Sidekix ontwikkelingen direct in je mailbox.
  • Afmelden is altijd mogelijk! Deze optie is beschikbaar in elke nieuwsbrief.