Skip to content
2019 - 2020 - 2021

Samen door de voorrondes

Al bijna 20 jaar is Eén tegen 100 de kennisquiz van Nederland! Eén tegen 50 is de corona variant van Eén tegen 100. Een ijzersterke formule waarbij één kandidaat het opneemt tegen 49 tegenspelers in het publiek. Een belangrijke succesfactor van deze kennisquiz zit in de voorbereiding, waarbij via kennistests in voorrondes de beste kandidaten worden voorbereid op de TV opnames.

En hier komt Sidekix Marketing Fulfilment in beeld. Met een uitgekiende campagneflow worden de notarieel geselecteerde Postcode Loterij winnaars uitgenodigd voor een kennistest in de Endemol Shine. Van uitnodigingsbrief, het online aanmeldingstraject, de deelnemerscheck, e-mail reminders, nabelacties tot en met de definitieve bevestigingsmail met toegangsbewijzen. Het resultaat is dat het juiste aantal kandidaten deelneemt aan de geplande opnames. En de organisatie zich kan focussen op het inhoudelijke- en entertainmentdeel van de TV shows.

Cookie beleid

De website maakt gebruik van cookies om informatie op uw computer op te slaan. Sommige van deze cookies zijn essentieel om onze site te laten werken en andere met als doel voor het kunnen verwerken van analytische doeleinden voor eigen gebruik.

Voor meer informatie zie ook onze privacyverklaring.