Skip to content

Sidekix ondersteunt Renewi

Waste no more. Met die slogan is Renewi marktleider op het gebied van afvalinzameling. Als waste-to-product company geeft het 69 procent van het afval een nieuw leven als secundaire grondstof. Renewi verbetert haar klantenservice continu en Sidekix draagt daar al enige tijd een steentje aan bij.

Zo fungeren de call-agents van Sidekix als achtervang voor de afdeling klantenservice van Renewi Nederland. Om het serviceniveau zo hoog mogelijk te houden, ook op drukke dagen, heeft Renewi een aantal innovaties ingevoerd. En bij Sidekix houden we van innovatie, dus dit juichen we van harte toe!

Zo monitort een speciale app continu de wachtrij en werkt elk klantencontact volgens het principe FirstTimeFix. Dit houdt in dat iedere vraag of ieder probleem in het eerste gesprek wordt opgelost en afgehandeld. Dagelijks worden statistieken bijgehouden van de workflow, de aard en inhoud van de vragen, de beltijden en de kwaliteit van de dienstverlening. Hoe servicegericht wil je het hebben?

Cookie beleid

De website maakt gebruik van cookies om informatie op uw computer op te slaan. Sommige van deze cookies zijn essentieel om onze site te laten werken en andere met als doel voor het kunnen verwerken van analytische doeleinden voor eigen gebruik.

Voor meer informatie zie ook onze privacyverklaring.