Globemilk gaat een nieuwe serie bijzondere melkproducten onder de eigen Globemilk branding rechtstreeks op de Nederlandse markt introduceren. De fulfilment wordt daarbij in handen gelegd van Sidekix.

Globemilk is in Nederland relatief onbekend als producent van lang houdbare melkproducten. Niet helemaal terecht met partners als Ahold, Tesco, Waltmart, Starbucks en Danone en een uitgebreid verkoopnetwerk in het Verre Oosten. Maar daar gaat verandering in komen. En Sidekix gaat daarbij helpen. Te beginnen met de introductie van een zelf ontwikkeld innovatief product voor bij de koffie; Barista Melk. Sidekix gaat de e-fulfilment verzorgen, promotiematerialen printen en de Klantenservice bemannen voor de landelijke introductiecampagne waarbij horecabedrijven, cateraars, sportkantines e.d. een gratis proefpakket kunnen bestellen. Op het nieuw te bouwen e-commerce platform kan men dan vervolgens de reguliere bestellingen plaatsen. Het bijzondere daarbij is dat van iedere verkocht liter melk 5 cent in een speciale duurzaamheidsspaarpot wordt gestopt, waarmee duurzaamheidsinitiatieven van veehouders worden gestimuleerd.

Meer weten over onze diensten en waarom Globemilk juist voor Sidekix heeft gekozen? Neem dan contact met ons op.

Meld je aan voor de nieuwsbrief

  • Blijf op de hoogte van de laatste Sidekix nieuwtjes!
  • Meld je nu aan en ontvang elk kwartaal de laatste Sidekix ontwikkelingen direct in je mailbox.
  • Afmelden is altijd mogelijk! Deze optie is beschikbaar in elke nieuwsbrief.