Skip to content

Sidekix gastspreker op “Where Marketing Meets Service”

Dit jaarlijkse congres, waar marketeers en serviceleveranciers nieuwe trends en inzichten rond alle touchpoints van de customer journey met elkaar delen, vond plaats op 17 en 18 juni in De Fabrique te Utrecht. Sidekix was voor het eerst van de partij op dit congres, met een presentatie over de wereld achter de uitvoering van marketingcampagnes voor de Goede Doelen Loterijen en andere landelijk bekende merken en organisaties.

We hebben de afgelopen jaren veel expertise opgebouwd om iedere deelnemer of klant een winnaarsgevoel te geven in elke fase van de customer journey. Online, offline en realtime. We gaven daarom een kijkje in keuken bij de uitvoering van marketing- en reclamecampagnes, events en tv-programma’s zoals De weg naar het Miljoen, De KPN Transferweken, Doe maar Lekker Duurzaam en concerten van Marco Borsato. De presentatie werd enthousiast ontvangen, dat smaakt naar meer!

Deel dit bericht

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on email

Recente berichten

Nieuwsbrief

Gerelateerde berichten

Direct Mail in het zonnetje

Tussen al het online geweld lijkt Direct Mail als marketinginstrument te sneuvelen. Onterecht! Onderzoeken wijzen uit dat…

Cookie beleid

De website maakt gebruik van cookies om informatie op uw computer op te slaan. Sommige van deze cookies zijn essentieel om onze site te laten werken en andere met als doel voor het kunnen verwerken van analytische doeleinden voor eigen gebruik.

Voor meer informatie zie ook onze privacyverklaring.