Skip to content

Sidekix in Marketing Tribune

Sidekix wil graag de rol vervullen van perfecte aangever bij de uitvoering van marketing- en reclamecampagnes. CEO van Sidekix Tjeerd Nijenhuis en Manager Business Development Jos Strijbosch vertelden aan vakblad Marketing Tribune over hun ambities.

Door een schat aan ervaring op het gebied van direct mail, fulfilment, e-fulfilment en klantcontact in het eigen contactcenter, wordt hier dagelijks hard aan gewerkt. Hoe wil Sidekix dit realiseren en welke stappen zijn er al ondernomen? Lees het complete verhaal in Marketing Tribune.

Deel dit bericht

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on email

Recente berichten

Nieuwsbrief

Gerelateerde berichten

Giftwrap

Giftwrap

Sidekix beschikt als eerste in Nederland over de Giftwrap 3000. Een bijzondere machine die volledig automatisch…

Duurzaam verzenden

Duurzaam verzenden

Met de enorme groei van het online shoppen neemt ook de vraag naar en waardering voor duurzaam verzenden…

Cookie beleid

De website maakt gebruik van cookies om informatie op uw computer op te slaan. Sommige van deze cookies zijn essentieel om onze site te laten werken en andere met als doel voor het kunnen verwerken van analytische doeleinden voor eigen gebruik.

Voor meer informatie zie ook onze privacyverklaring.