Skip to content

Boost voor Contact Center van Sidekix en YourVoice

Bij Sidekix werkt het niet volgens het standaard principe ‘u vraagt, wij draaien’, maar wordt er verder gevraagd naar waar de behoeften van de klant nu écht ligt. Want als vakidioten op het gebied van klantcontact is Sidekix niet voor niks de perfecte aangever van top A-merken in Nederland. Een van onze belangrijkste pijlers om deze belofte waar te maken? Een fantastisch Contact Center!

Onze collega’s Hans van der Horst en Linette Jacquemard houden samen het Contact Center van Sidekix en dochterbedrijf YourVoice op de juiste koers naar groei en ontwikkeling. Hans en Linette delen een passie voor klantcontact en hebben hiermee het Contact Center helpen uitgroeien van 8 naar ruim 100 medewerkers. Vandaag de dag inspireren en motiveren collega’s om de beste service voor de klanten te bieden. Benieuwd hoe zij dat samen doen en wat de toekomstplannen zijn voor het Contact Center? Je leest het in hun interview met CustomerFirst.

Deel dit bericht

Recente berichten

Opzoek naar een sidekick?

Sidekix is uitgerust met ruim 15 jaar ervaring, fanatieke professionals en een gezonde dosis enthousiasme. En met personalisatie en klantbeleving als rode draad zorgen we samen met jou voor een impactvol klantcontact bij je doelgroep. 

Nieuwsbrief

Gerelateerde berichten

Sidekix - De kracht van de klantkaart

De kracht van de klantkaart

Ondanks dat digitale loyaliteitsprogramma’s steeds meer aan populariteit winnen, blijft de fysieke klantkaart een waardevol