Skip to content

Projecten

Hier zijn wij erg trots op!

Dit hebben wij al gedaan voor andere helden.
Met een uitgebreid programma aan unieke en hoogwaardige verzorgingsproducten zoals contactlenzen en verzorgingsvloeistoffen is Oté continu op zoek naar inspiratie, verbetering en vernieuwing.

DM actie voor Oté Optics

Wat hebben merken als Montel, Piet Klerkx, Brugman, Keukenmaxx, Sanidirect en Keukenconcurrent met elkaar gemeen? Het zijn allemaal bekende en succesvolle formules van De Mandemakers Groep. Bovendien is Sidekix de organisatie die voor al deze merken de leadopvolging verzorgt.

Leadopvolging voor de Mandemakers Groep

De e-fulfilment divisie van Sidekix gaat aan de slag voor webwinkel howmanyanimals.com. Een nieuwe, bijzondere opdrachtgever die zich inzet voor de bescherming van bedreigde diersoorten. Van de opbrengst gaat 50 procent direct naar goede doelen als Sea Shepard, The Thin Green Line en Traffic.

How Many Animals kiest voor Sidekix

Wat hebben al deze klanten gemeen? Ze besteden hun e-fulfilment uit bij Sidekix! De kennis, ervaring en infrastructuur die wij beschikbaar hebben voor kleinere en grote marketingcampagnes leent zich uitstekend voor de complete e-fulfilment voor webshops. Zowel B2B als B2C.

Sidekix helpt steeds meer webshops met E-fulfilment

Als trouwe partner van de Nationale Postcode Loterij verrassen wij dagelijks tientallen winnaars met leuke prijzen. Daarnaast verzorgen we jaarlijks de winnaarscampagnes voor diverse grote evenementen. Op de vraag of we het gehele winnaarstraject wilden ondersteunen voor Marco Borsato in de Kuip, zeiden we natuurlijk volmondig ja! Een schitterende opdracht waaraan meer dan een half jaar voorbereiding vooraf is gegaan

Bijzondere marketing fulfilmentcampagne voor Marco Borsato

In de succesvolle spelshow Miljoenenjacht op SBS 6 staat Linda de Mol de kandidaten bij in hun zoektocht naar het koffertje met daarin de felbegeerde € 5 miljoen. Deelnemers van de Postcode Loterij kunnen meespelen met de Bingo tijdens het finalespel. Bij degene die als eerste een volle bingokaart heeft, staat Winston Gerschtanowitz zondagavond voor de deur met hetzelfde bedrag dat de winnaar in de studio zojuist gewonnen heeft. En om zeker te weten dat dat allemaal op rolletjes verloopt, houdt Sidekix op de achtergrond alle ballen in de lucht.

Postcode Loterij Miljoenenjacht

Met 100 jaar kennis, ervaring en vakmanschap is Swiss Sense een begrip in beddenland. Het succes van Swiss Sense heeft ook te maken met de mooie ‘Customer Experience’. Oftewel, hoe zorg je ervoor dat de verwachting van je klanten steeds weer wordt overtroffen? Een uitdaging die wij als sidekick van Swiss Sense graag aangaan.

Klantverwachting overtreffen met Swiss Sense

Hoe zorg je dat Kroon bier in beeld komt bij de kroegbaas die z’n inkopen voor Carnaval aan het voorbereiden is?

Kroon bier scoren met Carnaval

Ons contactcenter staat altijd voor jou klaar, zowel voor B2B- als B2C-klantcontacten (al spreken we zelf liever over H2H: human to human). Uiteraard verwerken wij klantgegevens in een gestructureerd en geautomatiseerde workflow met realtime en gedetailleerde rapportages. Indien gewenst koppelen we direct aan jouw CRM, zodat je altijd up-to-date bent en marketingacties kunt plannen op actuele klant- en marktgegevens.

Contact Center

Ter voorbereiding van diverse winnaarscampagnes verzorgt Sidekix regelmatig grote ompakacties. Zo hebben we recent voor Verkade enkele honderdduizenden losse chocoladerepen in verschillende smaken als cadeau omgepakt in verschillende Verkade chocoladeblikken. Om van te smullen zo’n project!

Verwennen voor Verkade

Regel het goed. Regel het voor elkaar. De bekende slogan van DELA had zomaar de onze kunnen zijn.

Luisterend oor voor DELA

Met de landelijke campagne Vega Favorieten van Albert Heijn, Unilever en de Nationale Postcode Loterij kunnen deelnemers gratis kennismaken met een aantal vegetarische producten. Indien gewenst thuisbezorgd door Sidekix.

Vega Favorieten voor iedereen

Met titels als Koken & Genieten, Foodies, Auto Review, iCreate en CHIP FOTO magazine timmert F&L Media flink aan de weg met publiekstijdschriften voor echte liefhebbers. Niet alleen met papieren magazines, maar ook met nieuwsbrieven, websites en social media-kanalen.

Een sterk staaltje innovatie voor F&L Media

Voor de bijzondere campagne ‘Voor de gamers’ schakelde KPN ons in om hen te ondersteunen op het gebied van marketingfulfilment. Klanten die voor internet en/of TV van KPN kozen, kregen een jaar lang gratis online gamen bij Playstation Now of Plus én ontvingen een gratis DualShock™4 gamecontroller. En aan de gamers die al gebruik maakten van KPN was ook gedacht: ze konden namelijk een PlayStation 4 winnen!

Gamen met KPN

Als sidekick staan wij al onze opdrachtgevers graag bij met praktische, rechttoe rechtaan ondersteuning. Zo ook voor Adezz, producent van een grote reeks gespecialiseerde producten voor de hoveniers en tuinarchitecten.

In de bres voor Adezz

Hoe activeer je ondernemers in de agrarische en groene sector om hun risico-inventarisatie op orde te brengen? Gezien de hectische ontwikkelingen in deze sectoren, is het lastig om dit op de prioriteitenlijst van ondernemers te krijgen. Maar daar is Sidekix met de oplossing!

Activatiecampagne voor Stigas

Naast de duurzame sokken voor volwassenen maakt Healthy Seas Socks ook duurzame sokken voor kinderen. Om deze kindersokken samen met het bijzondere kinderboek ‘Vriendje van de zee’ op een originele manier te verpakken, schakelde Healthy Seas Socks wederom Sidekix in.

Vriendje van de Zee

Waste no more. Met die slogan is Renewi marktleider op het gebied van afvalinzameling. Als waste-to-product company geeft het 69 procent van het afval een nieuw leven als secundaire grondstof. Renewi verbetert haar klantenservice continu en Sidekix draagt daar al enige tijd een steentje aan bij.

Sidekix ondersteunt Renewi

Onlangs is het Sidekix Contact Center outbound aan de slag gegaan voor GaragePark. Een uitdagende en mooie opdracht voor een bijzonder bedrijf.

Even Garagepark bellen

Groene Groei en Brabant Woont Slim zijn een samenwerking aangegaan om zoveel mogelijk woningen te verduurzamen. Samen hebben deze organisaties een uitgebreide multichannel marketingcampagne opgezet in samenwerking met een aantal gemeentes in de regio. In een tiental gemeentes is een bedrag gereserveerd per inwoner, dat zij kunnen besteden aan energiezuinige materialen voor in de woning. Voor de complete uitvoering van deze marketingcampagne is Sidekix ingeschakeld als Marketing Fulfilment partner.

Marketing Fulfilment Campagne

De Splendid Group uit Hong Kong, een wereldwijd opererende marketingorganisatie, heeft het fulfilment van een aantal campagnes uitbesteed aan Sidekix. Een goede keuze vinden wij.

VAN HOLLAND TOT HONG KONG

Cookie beleid

De website maakt gebruik van cookies om informatie op uw computer op te slaan. Sommige van deze cookies zijn essentieel om onze site te laten werken en andere met als doel voor het kunnen verwerken van analytische doeleinden voor eigen gebruik.

Voor meer informatie zie ook onze privacyverklaring.