Bereikbaarheid, klantvriendelijkheid en kennis van zaken. Volgens ons zijn dat de belangrijkste succesfactoren voor ieder klantcontact. Op ons contactcenter leggen we de lat telkens weer hoger om aan de continu veranderende klantverwachtingen te voldoen voor jouw organisatie en merk(en). Als jouw bondgenoot bellen en spreken we namens en voor jou. Dat is onze specialiteit. Wij realiseren ons daarbij dat telemarketing de meest persoonlijke en krachtige vorm van communicatie is en, mits goed gebruikt, zowel omzet als reputatie vergroot. Ongevraagd een lead bellen op het verkeerde moment met de verkeerde vraag doet jouw reputatie namelijk geen goed. Als bondgenoot van grote merken als de Postcode Loterij, KPN, Renewi, Brugman Keukens, DELA, Montel en VriendenLoterij hebben wij jaarlijks meer dan 22 miljoen contactmomenten met Nederlandse consumenten. We weten waar we het over hebben…

Altijd fijn en snel een-op-een contact." Denny Leenders, Manager Customer Service bij Renewi

Vele mogelijkheden

Ons contactcenter staat altijd voor jou klaar, zowel voor B2B- als B2C-klantcontacten (al spreken we zelf liever over H2H: human to human). Uiteraard verwerken wij klantgegevens in een gestructureerd en geautomatiseerde workflow met realtime en gedetailleerde rapportages. Indien gewenst koppelen we direct aan jouw CRM, zodat je altijd up-to-date bent en marketingacties kunt plannen op actuele klant- en marktgegevens.

Om je een idee te geven, je kunt ons direct inschakelen voor:

  • klantenservice
  • service-calls
  • leadopvolging
  • marktonderzoek
  • telemarketing
  • retentie.

Customer journey is key

“Fijn dat u belt.’’ Dat is wat wij vaak horen. En zeker niet alleen als we een prijswinnaar mogen bellen voor de Postcode Loterij. Ook als onze contactcenter-agents bellen naar aanleiding van een websitebezoek waarbij de prospect zijn gegevens heeft achtergelaten om een afspraak in de showroom in te plannen. Of als we de docent bellen of het nieuw aangeschafte lespakket goed bevalt en welke nieuwe modules wellicht interessant zijn voor de volgende lesperiode.

Wij analyseren altijd de customer journey van jouw klanten en zoeken het juiste moment om jouw klant te benaderen met de informatie die voor hem of haar op dat moment ook relevant is. Niet voor niets hebben we de net promoter score hoog in het vaandel staan.

Klantenservice

Onze proactieve klantbenadering past ook perfect bij inbound-marketing en het (gedeeltelijk) uitbesteden van jouw klantenservice. Omdat wij jouw business begrijpen kunnen wij het voordeel van direct, persoonlijk contact met de beller op maat voor jou afhandelen. Zodat het vertrouwen in jouw organisatie, webwinkel, producten of diensten direct wordt versterkt.

Digitale interactie

Naast de reguliere diensten zijn wij permanent bezig onze dienstverlening te innoveren én in te spelen op de laatste ontwikkelingen in de markt. Zo worden vandaag de dag steeds meer klanteninteracties digitaal afgehandeld. Sociale media bepalen meer en meer hoe bedrijven de klant opzoeken. Zo opent social selling vele deuren die wij graag voor jou openstellen.

Offerte aanvragen?

Meld je aan voor de nieuwsbrief

  • Blijf op de hoogte van de laatste Sidekix nieuwtjes!
  • Meld je nu aan en ontvang elk kwartaal de laatste Sidekix ontwikkelingen direct in je mailbox.
  • Afmelden is altijd mogelijk! Deze optie is beschikbaar in elke nieuwsbrief.

Meer weten over de mogelijkheden voor jouw organisatie met digitale interacties zoals social selling, webcare, webchat, videochat, smartphone-applicaties, livechat en e-mail? Of hoe je van een website- of webshopbezoeker een bellende klant maakt? Klik dan op de bel mij op! knop rechts.