Skip to content
Sidekix Zorgzaam KlantContact Center

KLANTENSERVICE

Jaarlijks zorgt Sidekix voor meer dan 22 miljoen contactmomenten met Nederlandse consumenten. 22 miljoen! En toch weten we dat ieder afzonderlijk contact dat we met jouw klanten hebben een belangrijk moment op zichzelf is. Dat geldt het meest voor onze klantenservice. Want met tijd en aandacht stellen we mensen gerust, geven we ze vertrouwen of inspireren we hen tot het nemen van een besluit. Niet voor niets heet het met een mooi woord ook customer care. Je geeft om je klanten en dat begrijpen wij. En dat garanderen wij! Onze klantenservice beschikt namelijk over het speciaal voor customer contact centers ontwikkelde ISO 18295 certificaat. 

Op ons contact center werken gekwalificeerde professionals die begrijpen hoe belangrijk het is om een klant op de juiste manier te woord te staan. Of ze nu een prijs gewonnen hebben of dat we ze vragen een afspraak te plannen of interesse hebben in je producten. Als call center zijn wij jouw stem. En door onze ervaring en kennis weten we precies wat het juiste moment is om te bellen. Maar ook het moment om dat vooral niet te doen.

Naast het inzetten van een inbound callcenter of outbound callcenter, zien we ook dat steeds meer klanteninteracties digitaal worden afgehandeld. Social media bepaalt meer en meer hoe bedrijven de klant opzoeken. Het is slim om hier als organisatie op te anticiperen en wij helpen je daar graag bij.

Vraag een offerte aan

Vul de gegevens in en een van onze specialisten neemt contact met je op.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

WHITEPAPER CONTACT CENTER

Tevreden klanten zijn een onmisbaar onderdeel van je onderneming, want zonder hen heb je niet de middelen of de motivatie om te doen waar jij het beste in bent. Investeren in de kwaliteit en expertise van jouw klantcontact is daarom essentieel. Maar is dit iets wat je in-house moet houden of juist beter kunt uitbesteden aan een professionele partner? In onze nieuwste Whitepaper helpen we jou het antwoord te vinden!

* Verplicht veld. Met het downloaden van de Whitepaper geef je ons toestemming om contact met je op te nemen.

Whitepaper Contact Center Sidekix - Excellent klantcontact voor jouw onderneming

“SIDEKIX VERDIEPT ZICH VOLLEDIG IN JE ORGANISATIE. HET VOELT ALSOF JE SAMENWERKT MET COLLEGA’S IN PLAATS VAN EEN LEVERANCIER." KRIJN SMITS, SENIOR INKOPER PRIJZEN, GOEDE DOELEN LOTERIJEN

KLANTCONTACT OP MAAT

De communicatie met het belangrijkste onderdeel van je onderneming – jouw klanten – ligt in onze handen. En dat willen we op de best mogelijke manier doen. Daarom verdiepen we ons eerst in jouw organisatie en in het doel van het klantcontact. Gaat het om achtervang, leadopvolging, klantenservice of iets anders? Verloopt het klantcontact alleen via de telefoon, of ook chat, webcare en e-mail? Hoe ziet je doelgroep eruit? Zijn het jonge mensen of juist senioren? Zijn ze overdag thuis of juist niet? Wij zoeken dit samen met jou uit. Met de antwoorden op deze en nog veel meer vragen, richten we een zogenaamd protocol op maat in, zodat onze call-agents in de huid kunnen kruipen van jouw organisatie.

KLANTGERICHT

Bij ieder klantcontact dat vervolgens plaatsvindt, staat klantgerichtheid centraal. Of het nu gaat om telemarketing, klantenafhandeling, klanttevredenheidsonderzoeken of het werven van nieuwe leden. Met geduld, vriendelijkheid en kennis van zaken helpen wij je klanten verder, geven we advies en lossen we problemen op. Onze call-agents zijn intensief opgeleid  (intern,  maar ook extern zoals o.a. WFT diploma’s en COPC certificering) om verschillende klanten te woord te staan en worden continu gecoacht en getraind om de lat hoog te houden. Ze nemen de tijd, luisteren aandachtig en zijn in staat om potentiële klanten te overtuigen. Zo levert het uitbesteden van je klantenservice bij Sidekix jou niet alleen tijd op, maar zorgt het ook voor een betere klantbeleving én meer conversie.

MEER DAN ALLEEN EEN CONTACT CENTER

Een bijzonder voordeel van het Sidekix Contact Center is dat we naast live klantcontact een breed pallet aan aanpalende en aanvullende diensten bieden in de hele customer journey. Vrijwel iedere marketingcampagne kent namelijk meerdere contactmomenten met de klant. Van de eerste kennismaking tot de aftersales en de klantenservice. En in iedere fase van het aankoopproces, van probleem herkennen tot de aankoopbeslissingen en het binden van klanten, kunnen verschillende marketinginstrumenten worden ingezet. Dat kan live klantcontact zijn via ons Contact Center, maar ook een e-mailing, interactie via social media, een landingpage, een direct mailing et cetera. Ook voor deze diensten ben je bij Sidekix aan het juiste adres. End to end oplossingen noemen we dat.

JE KLANTCONTACT VOLLEDIG OF GEDEELTELIJK UITBESTEDEN? VRAAG DAN SNEL EEN OFFERTE AAN.

Vul de gegevens in en een van onze specialisten neemt contact met je op.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.