Skip to content
Sidekix Zorgzaam KlantContact Center

Follow-Up

Maak jij in jouw direct mailcampagnes nog geen gebruik van follow ups? Dan is het hoog tijd om daar verandering in te brengen. Een follow up is een essentiële stap binnen jouw customer journey. In feite is het een mailtje of telefoontje dat volgt op eerder klantcontact en zorgt voor veel meer betrokkenheid.

Een eerste indruk is belangrijk, toch? Dit is ook het geval bij direct mail. Een follow up vormt in dit geval de eerste indruk van een klant en draagt bij aan het versterken van de klantrelatie. Door klanten actief te benaderen, te bedanken, herinneren of te voorzien van nuttige informatie, herinner je hen aan het voorgaande contact. De toon waarop je communiceert in jouw follow-up blijft hangen en helpt mee met het creëren van een beeld van jouw organisatie of bedrijf.

Natuurlijk is het belangrijk dat je een klant kunt herkennen, kunt koppelen aan een e-mailadres of telefoonnummer én toestemming hebt om de klant te mogen mailen. In principe kun je een follow up inzetten op basis van het gedrag in een mailing of het ontbreken ervan.

Vraag een offerte aan

Vul de gegevens in en een van onze specialisten neemt contact met je op.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

WHITEPAPER CONTACT CENTER

Tevreden klanten zijn een onmisbaar onderdeel van je onderneming, want zonder hen heb je niet de middelen of de motivatie om te doen waar jij het beste in bent. Investeren in de kwaliteit en expertise van jouw klantcontact is daarom essentieel. Maar is dit iets wat je in-house moet houden of juist beter kunt uitbesteden aan een professionele partner? In onze nieuwste Whitepaper helpen we jou het antwoord te vinden!

* Verplicht veld. Met het downloaden van de Whitepaper geef je ons toestemming om contact met je op te nemen.

Whitepaper Contact Center Sidekix - Excellent klantcontact voor jouw onderneming

“SIDEKIX VERDIEPT ZICH VOLLEDIG IN JE ORGANISATIE. HET VOELT ALSOF JE SAMENWERKT MET COLLEGA’S IN PLAATS VAN EEN LEVERANCIER." KRIJN SMITS, SENIOR INKOPER PRIJZEN, GOEDE DOELEN LOTERIJEN

HET BELANG VAN GOEDE FOLLOW UPS

Door een follow up in te zetten binnen direct mail zorg je er dus voor dat jouw boodschap niet wordt vergeten. Het inzetten van opvolging is écht een krachtige manier om de klantrelatie te versterken, klantbehoud te bevorderen en jouw conversie te verhogen. Bij Sidekix weten wij dit als geen ander en daarom helpen wij je graag met het onderhouden van excellent klantcontact. Ons contact center beschikt niet voor niets over het ISO 18295 certificaat, wat speciaal voor customer contact centers is ontwikkeld.

Sidekix Aanpak

Wat onze aanpak is? Voornamelijk een persoonlijke én actieve follow up aan de hand van verschillende touchpoints: een telefoongesprek, live chat, service call en enquête. Bovendien zorgen we met voortgangsrapportages en analyses van klant- en prospectdata voor een effectieve opvolging en retentie van klanten.

Wil jij jouw direct mailcampagne verbeteren door een krachtige follow up toe te voegen en direct resultaat te boeken? Wij laten je graag ervaren wat een op maat gemaakte aanpak voor jouw bedrijf betekent en op welke manieren wij je kunnen helpen.

Belangrijke sidekick voor veel bedrijven

Als marketing fulfilment expert met ruim 15 jaar aan ervaring zijn wij een belangrijke sidekick voor veel bedrijven. Waar je ook hulp bij nodig hebt: wij regelen voor de perfecte uitvoering wanneer het aankomt op fulfilment, e-fulfilment en direct mail. Daarnaast is ons contact center ervaren in professioneel klantcontact. Ben je benieuwd hoe wij jou kunnen helpen? Vraag gerust vrijblijvend een adviesgesprek aan met een van onze experts door te mailen naar contact@sidekix.nl.

JE KLANTCONTACT VOLLEDIG OF GEDEELTELIJK UITBESTEDEN? VRAAG DAN SNEL EEN OFFERTE AAN.

Vul de gegevens in en een van onze specialisten neemt contact met je op.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.