Outsourcing
Als de ideale sidekick is de lijst waarmee wij je willen én kunnen helpen eindeloos. Loopt jouw call center over en kun je het niet meer alleen aan? Dan komen wij in beeld. Bij Sidekix nemen wij namelijk graag dit soort activiteiten van je over, zodat jij je kunt richten op wat voor jou belangrijk is zoals de groei van jouw bedrijf. Dankzij de verschillende trainingen die onze call agents regelmatig krijgen, zijn wij altijd op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen waardoor wij kunnen garanderen dat iedere vraag vanuit de klant met de juiste aanpak wordt beantwoord.
Vraag een offerte aan
WHITEPAPER CONTACT CENTER
Tevreden klanten zijn een onmisbaar onderdeel van je onderneming, want zonder hen heb je niet de middelen of de motivatie om te doen waar jij het beste in bent. Investeren in de kwaliteit en expertise van jouw klantcontact is daarom essentieel. Maar is dit iets wat je in-house moet houden of juist beter kunt uitbesteden aan een professionele partner? In onze nieuwste Whitepaper helpen we jou het antwoord te vinden!
* Verplicht veld. Met het downloaden van de Whitepaper geef je ons toestemming om contact met je op te nemen.
“SIDEKIX VERDIEPT ZICH VOLLEDIG IN JE ORGANISATIE. HET VOELT ALSOF JE SAMENWERKT MET COLLEGA’S IN PLAATS VAN EEN LEVERANCIER." KRIJN SMITS, SENIOR INKOPER PRIJZEN, GOEDE DOELEN LOTERIJEN
WAT BETEKENT OUTSOURCING VIA SIDEKIX VOOR MIJ?
Wanneer wij jouw outsourcing voor onze rekening nemen, nemen wij bepaalde taken en processen van jouw bedrijf over vanuit ons call center in Uden. Een voorbeeld hiervan is de klantenservice. Door dit uit te besteden aan een contact center worden diverse taken overgenomen en kun jij je focussen op het behalen van jouw doelen.
De uitbesteding van dit soort bedrijfsondersteunende activiteiten is spannend. Dit besteed je niet zomaar uit. Je wilt natuurlijk dat jouw klanttevredenheid op peil blijft en dat de vragen en klachten vanuit jouw klanten juist worden afgehandeld. Wij begrijpen dat outsourcing een hele stap kan zijn en daarom nemen wij je graag mee in onze werkwijze.
ERVAREN CALL AGENTS
Bij Sidekix beschikken wij over de nodige ervaring en expertise. Zo krijgen onze medewerkers continu trainingen zodat zij alle taken die bij outsourcing horen professioneel uitvoeren. Daarnaast passen wij onze dienstverlening aan op jouw behoeften en wensen. Hierin zijn wij enorm flexibel. Kent jouw bedrijf een aantal drukkere maanden en heb je hierin tijdelijke ondersteuning nodig? Of kom je er naar verloop van tijd achter dat je in andere periodes ook graag hulp krijgt? Geen probleem. Wij staan voor je klaar.
Adviesgesprek
Kunnen wij jou helpen door diensten zoals de klantenservice – tijdelijk – van je over te nemen? Of ben je benieuwd naar waarmee we je verder kunnen helpen? Neem dan gerust contact op met een van onze experts door te mailen naar contact@sidekix.nl.