VERGEET NIET DE LAATSTE STAP IN DE CUSTOMER JOURNEY!
Veel merken en organisaties zien de customer journey uitsluitend als een online proces. Bij Sidekix zien we het meer 360°. De consument wil worden meegenomen in de belevenis van het merk via een duurzame offline én online marketingstrategie. En dat is best een klus. Wat wil je precies overbrengen? Is er een thema waar je op wilt inhaken, of misschien een ander verhaal dat je merk of product onder de aandacht zal brengen. En welke kanalen zijn geschikt om die boodschap over te brengen? Oftewel dan hebben we het niet meer alleen over een online klantreis, maar ook over print, over events en andere vormen van live contact. Zo’n crossmediaal marketingplan vergt nogal wat van jouw conceptuele en strategisch denkvermogen.
Waar je je in elk geval geen zorgen over hoeft te maken is de uitvoering, de executie. Die regelen wij voor je. Online, in print of via live klantcontact.
Weten waarom organisaties als de Nationale Postcode Loterij, KPN, Royal Swinkels en de Vriendenloterij de uitvoering van alle touchpoints in de customer journey aan ons overlaten?
Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvende kennismaking of lees meer over onze Marketing Fulfilment oplossingen voor de customer journey.