Klantcontact speelt een cruciale rol in de customer journey van bedrijven en biedt de kans om een waardevolle relatie op te bouwen met de klant. In een wereld waar digitale interacties steeds meer de boventoon voeren, blijft persoonlijk contact een essentieel touchpoint voor het versterken van de klantbeleving. Meer hierover lees je in ons nieuwe artikel via deze link.
Dave van den Berg van VI: ‘Met een gerust gevoel het contact met de klant uitbesteden’
Deel dit bericht
Recente berichten
Opzoek naar een sidekick?
Sidekix is uitgerust met ruim 15 jaar ervaring, fanatieke professionals en een gezonde dosis enthousiasme. En met personalisatie en klantbeleving als rode draad zorgen we samen met jou voor een impactvol klantcontact bij je doelgroep.
Nieuwsbrief
- Blijf op de hoogte van de laatste Sidekix nieuwtjes!
- Meld je nu aan en ontvang elk kwartaal de laatste Sidekix ontwikkelingen direct in je mailbox.
- Afmelden is altijd mogelijk! Deze optie is beschikbaar in elke nieuwsbrief.
Gerelateerde berichten
Dit was de eerste Sidekix Familiedag!
10 april 2025
Op zaterdag 5 april vierden we een bijzondere mijlpaal: de allereerste Sidekix Familiedag! Wat was
Fulfilment van printmedia is vaak onderschatte succesfactor
7 april 2025
In de wereld van printmedia is het produceren van een magazine slechts één stap in
“Onze” Nederlandse stroopwafel verovert de wereld en wij helpen daar graag aan mee!
31 maart 2025
Als logistiek partner van Daelmans Group zorgen wij ervoor dat hun stroopwafels efficiënt hun weg