Klantcontact speelt een cruciale rol in de customer journey van bedrijven en biedt de kans om een waardevolle relatie op te bouwen met de klant. In een wereld waar digitale interacties steeds meer de boventoon voeren, blijft persoonlijk contact een essentieel touchpoint voor het versterken van de klantbeleving. Meer hierover lees je in ons nieuwe artikel via deze link.
Dave van den Berg van VI: ‘Met een gerust gevoel het contact met de klant uitbesteden’
Deel dit bericht
Recente berichten
De duurzaamheid van digitaal drukken
8 oktober 2024
De kracht van de klantkaart
21 augustus 2024
De onmisbare rol van print bij EK-acties
27 juni 2024
Wederzijds leren met Royal Swinkels
21 mei 2024
Opzoek naar een sidekick?
Sidekix is uitgerust met ruim 15 jaar ervaring, fanatieke professionals en een gezonde dosis enthousiasme. En met personalisatie en klantbeleving als rode draad zorgen we samen met jou voor een impactvol klantcontact bij je doelgroep.
Nieuwsbrief
- Blijf op de hoogte van de laatste Sidekix nieuwtjes!
- Meld je nu aan en ontvang elk kwartaal de laatste Sidekix ontwikkelingen direct in je mailbox.
- Afmelden is altijd mogelijk! Deze optie is beschikbaar in elke nieuwsbrief.
Gerelateerde berichten
Waarom Direct Mail uitbesteden een slimme keuze is
3 december 2024
Direct Mail blijft een bewezen marketing instrument om op te vallen en een blijvende indruk
De duurzaamheid van digitaal drukken
8 oktober 2024
Als een van de grotere aanbieders van Direct Mailings speelt Sidekix een belangrijke rol in
De kracht van de klantkaart
21 augustus 2024
Ondanks dat digitale loyaliteitsprogramma’s steeds meer aan populariteit winnen, blijft de fysieke klantkaart een waardevol