Skip to content

Een energieke NIMA Marketing Day 2022

Afgelopen donderdag hebben we genoten van de zesde editie van de NIMA Marketing Day. Ook wel ‘hét marketingfestival voor en door marketeers’ genoemd. En daar is niets teveel mee gezegd, want ook dit jaar was de dag gevuld met inspirerende sprekers, een goede sfeer, leerzame sessies én heerlijke hapjes.

Onze collega’s van de afdeling Sales en Marketing kijken terug op een waardevolle dag. Sidekix heeft zich niet alleen laten inspireren met nieuwe inzichten en interessante innovaties, maar ook hebben we met onze workshop ‘Energiemanagement: dé succesfactor in je werk!’ anderen geënthousiasmeerd. Voor een overvolle zaal hebben Tim van Heukelom (Marketing Specialist bij Sidekix) en gastspreker Chantalle Weemaes (CEO van TopState) bezoekers de juiste handvatten gegeven om het bekende advies ‘je moet doen waar je energie van krijgt’ werkelijkheid te maken. Een ervaring die indruk heeft gemaakt, want er werd nog langs over gesproken tijdens de NIMA Marketing Day. Het was zeker een groot succes en mooie opvolger op de workshop die we vorig jaar met plezier hebben gegeven.

Het event vond weer plaats in DeFabrique in Utrecht, wat een perfecte locatie is voor de NIMA Marketing Day. De dag werd geopend met een leerzame presentatie van Paul Smit en afgesloten met een gevatte liveoptreden van De Speld. Daartussen was er een goedgevuld programma, variërend van presentaties tot talkshows. Een waardevolle dag waar we met plezier op terugkijken.

Deel dit bericht

Recente berichten

Opzoek naar een sidekick?

Sidekix is uitgerust met ruim 15 jaar ervaring, fanatieke professionals en een gezonde dosis enthousiasme. En met personalisatie en klantbeleving als rode draad zorgen we samen met jou voor een impactvol klantcontact bij je doelgroep. 

Nieuwsbrief

Gerelateerde berichten

Sidekix - De kracht van de klantkaart

De kracht van de klantkaart

Ondanks dat digitale loyaliteitsprogramma’s steeds meer aan populariteit winnen, blijft de fysieke klantkaart een waardevol