Skip to content

NIMA Marketing Day 2021

Een dag vol inspiratie, interactie en spraakmakende merken; dat is NIMA Marketing Day. Op donderdag 9 september wordt DeFabrique in Utrecht omgetoverd tot een snoeptrommel voor de marketeer. En Sidekix is daar natuurlijk bij!

 

WAT IS NIMA?

NIMA is een beroepsvereniging met meer dan 6000 aangesloten professionals die actief zijn op het gebied van marketing, sales en/of communicatie. NIMA wil het mogelijk maken voor leden om te werken aan hun professionele én persoonlijke ontwikkeling. NIMA Marketing Day is daar een belangrijk onderdeel van. Dit eendaags evenement wordt één keer per jaar georganiseerd en is een dag waarop leven, werken en marketing centraal staan. Ondernemers, marketeers, bedrijven en initiatiefnemers krijgen de kans om met elkaar in contact te komen. Ook is er een uitgebreid programma waarin experts hun kennis delen en er creatieve workshops worden gegeven.

 

THE DEVIL IS IN THE DETAIL

Tijdens deze vijfde editie is Sidekix aanwezig om onze kennis en ervaring op het gebied van marketing fulfilment te delen. Want als er iets is dat we door de jaren heen hebben geleerd, is het wel dat het echte succes van een campagne in de uitvoering zit. In de details die ervoor zorgen dat er contracten worden afgesloten, schappen worden leeggekocht en herhaalopdrachten worden geplaatst. Hoe we die les gaan delen? Door middel van een interactieve workshop genaamd ‘The Devil is in the Detail’.

Deze workshop wordt verzorgt door twee collega’s: Helma Verdaat (Manager Sales  en Marketing ) en Jochen Mikesz (Business Development Manager). Zij laten deelnemers op een creatieve manier het belang en de noodzaak inzien van een goede uitvoering van een campagne en laten hen met concrete praktijkcases ontdekken welke details het verschil gaan maken.

 

MEEDOEN MET DE WORKSHOP?

Benieuwd naar onze workshop en naar NIMA Marketing Day? Tickets voor dit marketingevenement zijn nu te koop. Wees er snel bij, want vol=vol.

Deel dit bericht

Recente berichten

Opzoek naar een sidekick?

Sidekix is uitgerust met ruim 15 jaar ervaring, fanatieke professionals en een gezonde dosis enthousiasme. En met personalisatie en klantbeleving als rode draad zorgen we samen met jou voor een impactvol klantcontact bij je doelgroep. 

Nieuwsbrief

Gerelateerde berichten

Sidekix - De kracht van de klantkaart

De kracht van de klantkaart

Ondanks dat digitale loyaliteitsprogramma’s steeds meer aan populariteit winnen, blijft de fysieke klantkaart een waardevol