DIRECT MAIL
Een vriendelijke herinnering, een vraag om meer informatie of het aanbevelen van nieuwe producten of diensten, met een direct mail campagne zet je jouw klanten echt in beweging. Hoe wij dat weten? Dagelijks rollen er duizenden brieven en kaarten voor verschillende opdrachtgevers door onze drukpersen, op weg om de doelgroep te overtuigen, inspireren of informeren. En hoe persoonlijker, hoe beter. Laat zien dat je je klanten kent en dat ze belangrijk voor je zijn.
Met minimale inspanningen – want wij doen als direct mail bureau het werk voor je – behaal je een maximaal bereik. En je kunt het zo gek maken als je wilt, de mogelijkheden zijn eindeloos. Een plastic card met een tegoed, een leuke en persoonlijke attentie of juist een direct e-mail, compleet met navigatie, tabbladen of een beeldengalerij. Wij smullen ervan!
En tussen al die direct mail bedrijven die ons land rijk is, is Sidekix die organisatie met 15 jaar kennis en ervaring. Die de direct mail verzorgt voor merken als de Postcode Loterij, Keukenkampioen, Piet Klerkx meubelen, Sanidirect, VriendenLoterij, Mandemakers keukens, Montel en Swiss Sense. T’is maar dat je het weet.
Direct mail iets voor jou?
WHITEPAPER DIRECT MAIL
Direct Mail is een populair marketing tool die ook tussen het online geweld zijn plek in de middelenmix weet te behouden. En terecht, want het gebruik van Direct Mail heeft bewezen een positief effect te hebben op je conversie. Tenminste, als je het goed inzet. Om je hierbij te helpen delen we in deze Whitepaper onze kennis over Direct Mail met jou, zodat jij de juiste handvatten hebt voor het realiseren van de perfecte Direct Mail.
* Verplicht veld. Met het downloaden van de Whitepaper geef je ons toestemming om contact met je op te nemen.
"WAT IK HEEL PRETTIG VIND AAN SIDEKIX IS HUN OOG VOOR DETAIL EN HUN EXTREME KLANTGERICHTHEID. ZE ONDERSTEUNEN ONS ECHT PERSOONLIJK DOOR ALTIJD MEE TE DENKEN, ALTIJD TOPSERVICE TE LEVEREN.” JOEY JANSSEN, DIRECTOR CUSTOMER EXPERIENCE SWISS SENSE
Balans tussen impact en kosten
Zo, het concept voor je direct mail staat, nu nog op de juiste manier vormgeven en verzenden. Er zijn honderden variabelen die je kunt combineren om een direct mail te produceren en te versturen. En iedere combinatie heeft zijn eigen effect én eigen kostenplaatje. Maar dat moet je maar net weten. Hoe gepersonaliseerd wil je hebben? Welk papier is beter? Is sealen een goed idee? Hoe snel wil je het bezorgd hebben? Is digitaal printen of traditioneel printen voordeliger? Stuk voor stuk vragen waar we bij Sidekix van smullen. Met onze kennis en ervaring weten wij de perfecte balans te vinden tussen het optimale effect en het meest rendabele prijskaartje van je direct mail.
TESTING, TESTING
Om alles uit je campagne te halen, voeren we zogenaamde A/B testen uit. We selecteren een kleine groep die verschillende versies van je direct mail ontvangen. En die verschillen zitten ‘m in kleine vernuftigheden die verrassende effecten op de respons hebben. Zo weten we vooraf precies hoe de direct mail eruit moet zien om de hoogste respons te bereiken.
DE VOLGENDE STAP
En is die respons zoals het moet zijn? Een bestelling in een webshop, een telefoontje om een afspraak te maken of het inwisselen van een cadeaukaart? Dan wil je natuurlijk wel dat je klanten op de juiste manier verder worden geholpen. Ook dan is Sidekix de partij die je verder helpt. Met een goede landingspagina, een gebruiksvriendelijke webshop of professionele call-agents die je klanten op de juiste manier te woord staan. Wij regelen de gehele uitvoering van jouw marketingcampagne.