Personalisatie
Direct mail is een vorm van direct marketing die enorm effectief kan zijn wanneer je deze goed inzet. Het doel van direct mail? De ontvanger aanzetten tot actie, wat vaak resulteert in een hogere conversie. Wanneer het aankomt op direct mail inzetten, zijn er ontelbaar veel mogelijkheden. Hierbij geldt: hoe persoonlijker, hoe beter. Personalisatie speelt hierbij een cruciale rol. Het laat namelijk zien dat je als bedrijf om jouw klanten geeft en hun behoeften kent.
Natuurlijk wil je opvallen bij jouw doelgroep. Een perfecte uitvoering van jouw direct mail is daarbij van groot belang. Denk aan een vormgeving die aansluit bij jouw merk, een duidelijk doel, een goede timing en follow ups. Maar ook hyperpersonalisatie mag niet ontbreken in dit rijtje. Door content te creëren die interessant is voor jouw doelgroep, verhoog je de kans op een succesvolle respons. Richt je boodschap dus op de behoeften van de ontvanger en maak deze relevant en aantrekkelijk. Bovendien gaat jouw doelgroep sneller in op een specifieke boodschap wanneer deze is afgestemd op hun behoefte.
Direct mail iets voor jou?
WHITEPAPER DIRECT MAIL
Direct Mail is een populair marketing tool die ook tussen het online geweld zijn plek in de middelenmix weet te behouden. En terecht, want het gebruik van Direct Mail heeft bewezen een positief effect te hebben op je conversie. Tenminste, als je het goed inzet. Om je hierbij te helpen delen we in deze Whitepaper onze kennis over Direct Mail met jou, zodat jij de juiste handvatten hebt voor het realiseren van de perfecte Direct Mail.
* Verplicht veld. Met het downloaden van de Whitepaper geef je ons toestemming om contact met je op te nemen.
"WAT IK HEEL PRETTIG VIND AAN SIDEKIX IS HUN OOG VOOR DETAIL EN HUN EXTREME KLANTGERICHTHEID. ZE ONDERSTEUNEN ONS ECHT PERSOONLIJK DOOR ALTIJD MEE TE DENKEN, ALTIJD TOPSERVICE TE LEVEREN.” JOEY JANSSEN, DIRECTOR CUSTOMER EXPERIENCE SWISS SENSE
KLANTBELEVING
Bij personalisatie draait het natuurlijk om de klantbeleving. Aan de hand van de huisstijl van jouw bedrijf of organisatie worden (hyper)gepersonaliseerde boodschappen gecreëerd die opvallen in de brievenbus, op de deurmat of in de inbox. Een bekende techniek die wij hiervoor gebruiken is de bobbel in de envelop. Zo’n bobbel verhoogt de attentiewaarde en maakt mensen nieuwsgierig naar hun direct mail. Wat de personalisatie van direct mail onderscheidend maakt, spreekt dus eigenlijk wel voor zich. Gepersonaliseerde campagnes hebben een aantoonbaar hogere responspercentage, verbeterde klantloyaliteit en verhoogde conversie.
Adviesgesprek
Bij Sidekix geloven wij in de kracht van personalisatie en weten we precies wat de perfecte balans is tussen effectiviteit en kosten . Als marketing fulfilment expert met ruim 15 jaar aan ervaring in direct mail zijn wij een belangrijke partner voor veel bedrijven. Van vormgeving tot de uitvoering en van advies tot nazorg: wij regelen de perfecte uitvoering én nazorg van iedere direct mail. Wil je weten hoe wij jou kunnen helpen? Vraag dan vrijblijvend een adviesgesprek met een van onze direct mail experts aan door te mailen naar contact@sidekix.nl
Adviesgesprek
Als marketing fulfilment expert met ruim 15 jaar aan ervaring zijn wij een belangrijke sidekick voor veel bedrijven. Waar je ook hulp bij nodig hebt: wij regelen voor de perfecte uitvoering wanneer het aankomt op fulfilment, e-fulfilment en direct mail. Daarnaast is ons contact center ervaren in professioneel klantcontact. Ben je benieuwd hoe wij jou kunnen helpen? Vraag gerust vrijblijvend een adviesgesprek aan met een van onze experts door te mailen naar contact@sidekix.nl.