Om het plaatje compleet te maken.. wie zijn wij?
een goede klantenservice voor een echte experience
Tegenwoordig betalen consumenten niet alleen voor producten en diensten. Ze betalen ook voor een experience. We bevinden ons in een ware belevingsrevolutie. Dit gepaard met de behoefte naar gemak en ad hoc klantcontact zorgt voor druk bij de klantenservice. Want hoe zorg je ervoor dat je klanten niet alleen service, maar ook een experience aanbiedt waardoor zij terugkomen naar jouw organisatie?
sidekix contact center
Het Sidekix contact center begrijpt hoe belangrijk het is om klanten op de juiste manier te woord te staan. Wij zijn expert in het leveren van klantcontact op maat, helemaal afgestemd op jouw organisatie en klanten. We verwerken data verkregen uit rapportages om diensten te blijven verbeteren. Maar wat het Sidekix contact center echt uniek maakt, is de de mogelijkheid om bij ons een totaalpakket aan diensten in alle fasen van de customer journey af te nemen. Hierbij wordt een deel van of de gehele (campagne) flow door Sidekix uitgevoerd en afgehandeld. Hierdoor kunnen wij jou helpen sneller organisatiedoelen te behalen.
Laten we beginnen!
Sidekix is de bondgenoot die jou helpt van je orgagnisatie een held te maken. Dankzij onze in-house expertise, flexibiliteit en gezonde dosis enthousiasme is geen opdracht te gek. Zo werken we niet alleen binnen het Sidekix Contact Center met perosonalisatie en klantbeleving als rode draad, maar voeren we deze filosofie ook door in al onze andere diensten, zoals marketing fulfilment, e-fulfilment en Direct Mail.
Meer weten? Neem geheel vrijblijvend contact met ons op!