Een TikTok-filmpje dat viraal gaat, kan veel impact hebben. Maar dit geldt ook voor bijzondere mailings. Soms maakt een slim gevouwen en prachtig bedrukte verzenddoos met een leuke attentie meer indruk dan een hypergepersonaliseerde e-mail. Maar is print daarmee een beter instrument dan e-mailmarketing? In het artikel van PRINTmatters vertellen wij je hier graag meer over.
Deel dit bericht
Recente berichten
Waarom Direct Mail uitbesteden een slimme keuze is
3 december 2024
De duurzaamheid van digitaal drukken
8 oktober 2024
De kracht van de klantkaart
21 augustus 2024
Opzoek naar een sidekick?
Sidekix is uitgerust met ruim 15 jaar ervaring, fanatieke professionals en een gezonde dosis enthousiasme. En met personalisatie en klantbeleving als rode draad zorgen we samen met jou voor een impactvol klantcontact bij je doelgroep.
Nieuwsbrief
- Blijf op de hoogte van de laatste Sidekix nieuwtjes!
- Meld je nu aan en ontvang elk kwartaal de laatste Sidekix ontwikkelingen direct in je mailbox.
- Afmelden is altijd mogelijk! Deze optie is beschikbaar in elke nieuwsbrief.
Gerelateerde berichten
VI en Sidekix: efficiënte samenwerking voor een optimale klantbeleving
30 januari 2025
Bij Sidekix mogen wij zowel de klantenservice als de uitlevering van de webshop van Voetbal
Waarom Direct Mail uitbesteden een slimme keuze is
3 december 2024
Direct Mail blijft een bewezen marketing instrument om op te vallen en een blijvende indruk
Dave van den Berg van VI: ‘Met een gerust gevoel het contact met de klant uitbesteden’
14 november 2024
Klantcontact speelt een cruciale rol in de customer journey van bedrijven en biedt de kans