Vega Favorieten voor iedereen
Albert Heijn, Unilever en de Nationale Postcode Loterij hebben in 2021 voor de achtste keer een landelijke campagne georganiseerd om Nederland bewuster te laten eten. Dit keer met als thema Vega Favorieten, waarbij deelnemers van de Nationale Postcode Loterij gratis een aantal vegetarische producten konden uitzoeken in de AH supermarkten.
Speciaal voor deelnemers die slecht ter been zijn, ver weg van een AH wonen of vanwege corona-angst liever niet de supermarkt bezoeken werd de mogelijkheid geboden een mooi Vega-pakket thuis te laten bezorgen.
En hier kwam Sidekix in beeld. Deelnemers werden via de campagnewebsite geïnformeerd over de mogelijkheid om een Vega-pakket thuis te laten bezorgen. Ze namen hiervoor contact op met de ledenservice. De daar geregistreerde bestellingen werden vervolgens automatisch via een API koppeling ingelezen in het Sidekix campagne management systeem. De bij Sidekix ingeslagen vega rookworsten, goulash en stoofpotjes werden omgepakt in een mooie, stevige buspack, geadresseerd en op het betreffende huisadres op de deurmat afgeleverd. Zo kon ook in moeilijke tijden iedereen thuis genieten van de Vega Favorieten.
Brainstormen over jouw project? Laat het ons weten, want onze specialisten staan voor je klaar.
Heb je ook een sidekick nodig?