Skip to content

Sidekix in Marketing Tribune

Sidekix wil graag de rol vervullen van perfecte aangever bij de uitvoering van marketing- en reclamecampagnes. CEO van Sidekix Tjeerd Nijenhuis en Manager Business Development Jos Strijbosch vertelden aan vakblad Marketing Tribune over hun ambities.

Door een schat aan ervaring op het gebied van direct mail, fulfilment, e-fulfilment en klantcontact in het eigen contactcenter, wordt hier dagelijks hard aan gewerkt. Hoe wil Sidekix dit realiseren en welke stappen zijn er al ondernomen? Lees het complete verhaal in Marketing Tribune.

Deel dit bericht

Recente berichten

Opzoek naar een sidekick?

Sidekix is uitgerust met ruim 15 jaar ervaring, fanatieke professionals en een gezonde dosis enthousiasme. En met personalisatie en klantbeleving als rode draad zorgen we samen met jou voor een impactvol klantcontact bij je doelgroep. 

Nieuwsbrief

Gerelateerde berichten

Sidekix - De kracht van de klantkaart

De kracht van de klantkaart

Ondanks dat digitale loyaliteitsprogramma’s steeds meer aan populariteit winnen, blijft de fysieke klantkaart een waardevol