Op fulfilmentgebied kennen wij twee takken van sport. Fulfilment van direct- marketingacties en e-fulfilment voor webshops. Meer informatie over e-fulfilment voor jouw webshop(s) lees je op deze pagina:

Lees meer over e-fulfilment.

Het succes van een slimme, doordachte en originele direct-marketingactie valt of staat bij de uitvoering: de marketing fulfilment oftewel de campagne uitvoering. Want jouw briljante idee verdient gewoon een perfecte campagne uitvoering. Die is bij Sidekix in goede handen. Dagelijks helpen wij onze opdrachtgevers om miljoenen interacties met hun klanten gemakkelijker, aangenamer en beter te maken. Daar gaan we heel ver in. We gaan daarbij geen uitdaging uit de weg! Grenzeloze marketing fulfilment noemen we dat. Om je een idee te geven. Wij verwerken de campagnerespons, updaten jouw klantgegevens, verpakken (of verpakken opnieuw) en versturen cadeautjes,  folders, regelen de cash-refund, bellen na, zijn beschikbaar als contactcenter, verzorgen het loyaltyprogramma, het klantenevent, de ticketservice, begeleiden de prijswinnaars, werven nieuwe leden, enzovoort, enzovoort. De campagne uitvoering is bij Sidekix in goede handen.

Door de korte lijnen staan alle neuzen dezelfde kant op en daar konden we met kwaliteit samen bouwen aan een goede fulfilment van de winnaarscampagnes." Erik Meininger, Team coördinator Winnaars en Bevestiging Nationale Postcode Loterij, BankGiro Loterij, VriendenLoterij.

Ook digitale fulfilment

Fulfilment schrijven we steeds vaker met een e. Officieel bedoelen we dan de fulfilment voor webwinkels. Binnen de wereld van de actiemarketing hebben we onze eigen e-fulfilmentdefinitie toegevoegd. Moderne actiemarketingcampagnes bestaan allang niet meer alleen uit een brief met bobbel in de envelop. Om echt aandacht van je klant te krijgen, te houden en te converteren, bouwen we steeds vaker cross-mediale campagnes met dynamische doelgroepen. Campagnes die liefst eerst goed getest worden. Niet omdat we het niet zeker weten, maar juist omdat we hiermee de kans vergroten op een doorslaand succes voor jou! Dit vraagt om de inzet van gespecialiseerde IT-kennis, ervaring en de fulfilmentinfrastructuur van Sidekix.

Thumbnail

Fulfilment wordt persoonlijk

Als jouw rechterhand houden we het graag persoonlijk en direct. Dat geldt zeker ook voor de fulfilment naar jouw klanten. Toegevoegde waarde logistiek noemen we dat. Of dat nu gaat om bulkfulfilment voor het maandelijks versturen van meer dan 500.000 chocoladerepen met een persoonlijk kaartje of het speciaal bedienen van één unieke klant die een bijzondere prijs heeft gewonnen. Maar ook repackaging, het opnieuw verpakken van een product, is voor ons geen enkel probleem. Dat stelt uiteraard nogal wat eisen aan onze organisatie en aan onze medewerkers op het gebied van snelheid, flexibiliteit en efficiency. Het moet niet alleen haalbaar zijn maar ook betaalbaar. En die mentaliteit zit in ons DNA. Elke dag dagen wij jou, maar zeker ook onszelf uit om de lat weer hoger te leggen. Om met de inzet van IT, robotisering, slim handwerk en gezond boerenverstand fulfilmentprocessen continu te versnellen, verbeteren en efficiënter in te richten.

Sidekix is een echte partner. Ze denken graag mee en stimuleren ons om ‘out-of-the-box’ te denken en nieuwe wegen te bewandelen. Daarnaast zijn ze flexibel en creatief en durven ze hun mening te geven. Sharaida Paulina, Founder Hieppp.nl

Wij begrijpen tegen welke uitdaging je aanloopt. We zijn doelgericht - gaan altijd voor resultaat - en leggen de lat telkens een stukje hoger. Graag inspireren wij jou om ook een beetje moediger, sterker en groter te zijn. Met Sidekix aan jouw zijde.

Informatie aanvragen?

Meld je aan voor de nieuwsbrief

  • Blijf op de hoogte van de laatste Sidekix nieuwtjes!
  • Meld je nu aan en ontvang elk kwartaal de laatste Sidekix ontwikkelingen direct in je mailbox.
  • Afmelden is altijd mogelijk! Deze optie is beschikbaar in elke nieuwsbrief.

Dus… doe jezelf een plezier en neem contact met ons op.