Onze collega’s werken iedere dag hard om de beste bondgenoot te zijn voor onze opdrachtgevers. Het Sidekix Contact Center en YourVoice zijn hierin geen uitzondering. Onze Call Agents staan dag in, dag uit de klanten van opdrachtgevers op de juiste manier te woord. Dit doen ze door gerichte service, kwaliteit en inzet te combineren tot excellent klantcontact.
Gecertificeerde klantenservice
Om onze excellente klantenservice onafhankelijk aan te kunnen tonen, zijn onze contact centers door LRQA geaudit. De auditor van LRQA heeft getoetst of we voldoen aan de strenge normen van ISO 18295. En met succes, want zowel het Sidekix Contact Center als YourVoice hebben naar aanleiding van de audit het ISO 18295 certificaat ontvangen! Dit maakt Sidekix en YourVoice het zevende en achtste contact center waaraan dit certificaat is toegekend.
ISO 18295
In tegenstelling tot ISO 27001 en ISO 9001 gaat dit ISO-certificaat niet over managementsystemen, maar over service provision. Het is een verdiepingsslag met betrekking tot de dienstverlening van contact centers. Hiermee tonen we aan dat er zowel bij Sidekix als YourVoice uitstekende klantenservice wordt geleverd. En daar zijn we trots op!