Skip to content

Nationale Postcode Loterij

De Goede Doelen Loterijen (Nationale Postcode Loterij, VriendenLoterij en BankGiro Loterij) steunen organisaties die werken aan een rechtvaardige en groene wereld.

Al vele jaren zijn wij de sidekick bij de uitvoering van de winnaarscampagnes van de Nationale Postcode Loterij. Wij zorgen ervoor dat het hele proces van het claimen van de prijs tot aan levering thuis zo prettig, snel en efficiënt mogelijk verloopt. Hiervoor maken we gebruik van een geavanceerd en maatwerk campagnemanagement systeem die alle activiteiten regisseert. Ook de uitvoering wordt grotendeels in-huis gerealiseerd met de nieuwste digitale drukpersen, couverteermachines, state-of-the-art marketing automation, volautomatische inpakmachines, een eigen distributiecentrum, eigen secure datacenter en klantenservice contact center.

Onze projecten voor Nationale Postcode Loterij

Met de landelijke campagne Vega Favorieten van Albert Heijn, Unilever en de Nationale Postcode Loterij kunnen deelnemers gratis kennismaken met een aantal vegetarische producten. Indien gewenst thuisbezorgd door Sidekix.

Vega Favorieten voor iedereen

Al bijna 20 jaar is Eén tegen 100 de kennisquiz van Nederland! Eén tegen 50 is de corona variant van Eén tegen 100. Een ijzersterke formule waarbij één kandidaat het opneemt tegen 49 tegenspelers in het publiek. Een belangrijke succesfactor van deze kennisquiz zit in de voorbereiding, waarbij via kennistests in voorrondes de beste kandidaten worden voorbereid op de TV opnames.

Samen door de voorrondes

Als trouwe partner van de Nationale Postcode Loterij verrassen wij dagelijks tientallen winnaars met leuke prijzen. Daarnaast verzorgen we jaarlijks de winnaarscampagnes voor diverse grote evenementen. Op de vraag of we het gehele winnaarstraject wilden ondersteunen voor Marco Borsato in de Kuip, zeiden we natuurlijk volmondig ja! Een schitterende opdracht waaraan meer dan een half jaar voorbereiding vooraf is gegaan

Bijzondere marketing fulfilmentcampagne voor Marco Borsato

In de succesvolle spelshow Miljoenenjacht op SBS 6 staat Linda de Mol de kandidaten bij in hun zoektocht naar het koffertje met daarin de felbegeerde € 5 miljoen. Deelnemers van de Postcode Loterij kunnen meespelen met de Bingo tijdens het finalespel. Bij degene die als eerste een volle bingokaart heeft, staat Winston Gerschtanowitz zondagavond voor de deur met hetzelfde bedrag dat de winnaar in de studio zojuist gewonnen heeft. En om zeker te weten dat dat allemaal op rolletjes verloopt, houdt Sidekix op de achtergrond alle ballen in de lucht.

Postcode Loterij Miljoenenjacht

Ken je de Doe Maar Lekker Duurzaam campagne? Als je lid bent van de Postcode Loterij is de kans groot dat je ooit een cadeaukaart t.w.v. € 12,50 hebt ontvangen om een duurzame maaltijd te kopen bij Albert Heijn. En weet je wie ervoor zorgt dat die cadeaukaart bij de juiste mensen wordt bezorgd? Dat zijn wij!

Lekker duurzaam

Als trouwe bondgenoot en sidekick van de Nationale Postcode Loterij, VriendenLoterij en BankGiro Loterij mogen wij dagelijks duizenden mensen verrassen met een mooie prijs. En wat is er nu leuker dan mensen blij maken?

Winnen doe je met Sidekix

Cookie beleid

De website maakt gebruik van cookies om informatie op uw computer op te slaan. Sommige van deze cookies zijn essentieel om onze site te laten werken en andere met als doel voor het kunnen verwerken van analytische doeleinden voor eigen gebruik.

Voor meer informatie zie ook onze privacyverklaring.