Skip to content

Marketing fulfilment

Marketing fulfilment

Het geheel is altijd meer dan de som der delen. Klinkt ouderwets? Misschien, maar dat maakt het niet minder waar. Marketing fulfilment bestaat uit meer activiteiten dan je denkt. Veel meer! Van het verpakken van cadeaus tot loyaltyprogramma’s en van het begeleiden van prijswinnaars tot het verzorgen van events. Maar ook het werven van nieuwe leden, ticketservice, folders versturen, cash-refunds of het updaten van klantgegevens doen we dagelijks met veel plezier voor onze klanten. Voor een campagne of marketingactie kun je al deze activiteiten op een slimme manier met elkaar verbinden om álles eruit te halen wat erin zit. En als je dat op de juiste manier – de Sidekix manier – doet, dan is de impact van je campagne veel meer dan een optelsom van onze activiteiten.

Of het nu om event marketing gaat of campagne fulfilment, wij verdiepen ons graag in jouw organisatie om de juiste stappen te zetten. Knappe koppen bij onze IT-afdeling, een hypermodern machinepark en een flinke portie enthousiasme helpen daar zeker bij. Maar het is vooral onze kennis en ervaring die ervoor zorgt dat we met marketing fulfilment resultaat behalen. Resultaat waarmee jij als held uit de strijd komt. 

Verdieping

Goede marketing fulfilment of event fulfilment heeft vooral te maken met verdieping in de klantreis en het logisch verbinden van de juiste online en offline contactmomenten. Wanneer deze contactmomenten worden uitgevoerd door verschillende bureaus, is de kans op fouten of ontbrekende informatie groot. Bij Sidekix doen we alles zelf. Maar dan ook echt alles. Echter niet voordat we samen met de opdrachtgever uitvoerig in het proces zijn gedoken. We richten een logische campagneflow in, die alle noodzakelijke online en offline activiteiten in de juiste volgorde zet én op elkaar afstemt.

Alles onder één dak

De coördinatie, communicatie en controle over de uitvoering van je campagne of event ligt bij ons. Daar hoef je niet naar om te kijken. Je hoeft dus ook niet na te denken over inkoop, retouren, klantvragen, ticketservice, cash-refunds en ga zo maar door. Heb je vragen, wil je weten wat de response van je campagne is of loop je tegen problemen aan? Sidekix is altijd je aanspreekpunt en kan al je vragen over marketing fulfilment beantwoorden. Met één telefoontje ben je helemaal op de hoogte.

"Door de korte lijnen staan alle neuzen dezelfde kant op en daar konden we met kwaliteit samen bouwen aan een goede fulfilment van de winnaarscampagnes."
Erik Meininger, Team coördinator Winnaars en Bevestiging Nationale Postcode Loterij, BankGiro Loterij, VriendenLoterij.

Innovatie

Omdat veel uiteenlopende opdrachtgevers bij ons komen voor het oplossen van allerlei uitdagingen, passen we graag nieuwe innovatieve technologieën toe. Deze best practices zetten we dan ook regelmatig in als we daarmee een beter resultaat kunnen bereiken. Niet alleen omdat we daarmee campagnefulfilment naar een hoger niveau brengen, maar ook omdat we de lat hoog leggen voor onszelf. Dat houdt ons als sidekick scherp en het biedt meer mogelijkheden voor onze opdrachtgevers.

Marketing Fulfilment iets voor jou?

Vul de gegevens in en een van onze specialisten neemt contact met je op.
Cookie beleid

De website maakt gebruik van cookies om informatie op uw computer op te slaan. Sommige van deze cookies zijn essentieel om onze site te laten werken en andere met als doel voor het kunnen verwerken van analytische doeleinden voor eigen gebruik.

Voor meer informatie zie ook onze privacyverklaring.