Dave van den Berg van VI: ‘Met een gerust gevoel het contact met de klant uitbesteden’
Klantcontact speelt een cruciale rol in de customer journey van bedrijven en biedt de kans om een waardevolle relatie op te bouwen met de klant.
”Jij bedenkt het. Wij bezorgen het.” Dat is de gedachte achter onze Marketing Fulfilment.
Ooit gehoord van een ambitieuze ondernemer die het liefst de hele dag bestellingen inpakt en verstuurt? En die alle tijd heeft voor webshoplogistiek? Wij ook niet. Daarom doen wij graag het werk voor je.
Dagelijks rollen er duizenden brieven en kaarten voor verschillende opdrachtgevers door onze drukpersen, op weg om de doelgroep te overtuigen, inspireren of informeren.
Je geeft om je klanten en dat begrijpen wij. En dat garanderen wij! Onze klantenservice beschikt namelijk over het speciaal voor customer contact centers ontwikkelde ISO 18295 certificaat.
Waar je als sidekick groot in kan zijn, blijkt maar weer uit de mooie merken die we hebben mogen helpen om van hun campagne, marketingactie of event een succes te maken.
Ieder project is een verhaal op zich waar we steeds weer van genieten.
Voor onze opdrachtgevers zijn wij de sidekick die hen ondersteunt. Die hen sterk uit de strijd laat komen. Diezelfde sidekick, vriend en bondgenoot willen we ook zijn voor onze aarde.
Je geeft om je klanten en dat begrijpen wij. En dat garanderen wij! Onze klantenservice beschikt namelijk over het speciaal voor customer contact centers ontwikkelde ISO 18295 certificaat.
Waar je als sidekick groot in kan zijn, blijkt maar weer uit de mooie merken die we hebben mogen helpen om van hun campagne, marketingactie of event een succes te maken.
Voor onze opdrachtgevers zijn wij de sidekick die hen ondersteunt. Die hen sterk uit de strijd laat komen. Diezelfde sidekick, vriend en bondgenoot willen we ook zijn voor onze aarde.
Home > Sidekix nieuws en updates: blijf op de hoogte
In de dynamische wereld van fulfilment volgen ontwikkelingen elkaar snel op. Ook op het kantoor van Sidekix in het Brabantse Uden staan we nooit stil en hebben we altijd wat te vertellen. Lees hier alles over samenwerkingen, nieuwe ontwikkelingen en nog veel meer op het gebied van marketingfulfilment,
e-fulfilment, Direct Mail en ons Contact Center.
Klantcontact speelt een cruciale rol in de customer journey van bedrijven en biedt de kans om een waardevolle relatie op te bouwen met de klant.
Als een van de grotere aanbieders van Direct Mailings speelt Sidekix een belangrijke rol in het verzenden van gepersonaliseerde poststukken. Voor deze dienstverlening wordt voornamelijk
Ondanks dat digitale loyaliteitsprogramma’s steeds meer aan populariteit winnen, blijft de fysieke klantkaart een waardevol marketinginstrument. Waarom? Omdat de fysieke klantkaart unieke voordelen heeft die
In de aanloop naar én tijdens het EK voetbal hebben grote A-merken in Nederland volop ingezet op print om hun promotiecampagnes kracht bij te zetten.
Samen met Dare To Drink Different, hét bierplatform van Royal Swinkels, werken wij al een tijd samen om bierliefhebbers te voorzien van verfrissende bieren. Hiervoor
Een TikTok-filmpje dat viraal gaat, kan veel impact hebben. Maar dit geldt ook voor bijzondere mailings. Soms maakt een slim gevouwen en prachtig bedrukte verzenddoos
Met veel trots laten wij weten dat wij wederom ISO 18295 hebben behaald! En hoe: ons Contact Center rondde de audit namelijk af met een
Bij Sidekix maken wij gebruik van de Lantech Parcel Tray-opzetter en Dekselopzetter. Hierdoor kunnen wij jaarlijks miljoenen Tony’s Chocolonely repen versturen op een duurzame én
ACSI mag zich terecht dé campingspecialist van Europa noemen. De iconische groene campinggids is een begrip onder kampeerders en campingeigenaren in heel Europa. Ondanks het
Ieder merk zoekt tegenwoordig een directe zakelijke relatie met de eindconsument náást het retailkanaal, de horeca of detailhandel. Direct to Consumer. In een interview met
Sidekix is uitgerust met ruim 15 jaar ervaring, fanatieke professionals en een gezonde dosis enthousiasme. En met personalisatie en klantbeleving als rode draad zorgen we samen met jou voor een impactvol klantcontact bij je doelgroep.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij en onze partners technologieën zoals cookies om informatie over het apparaat op te slaan en/of te openen. Toestemming voor deze technologieën stelt ons en onze partners in staat om persoonlijke gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site te verwerken en om gepersonaliseerde en niet-gepersonaliseerde advertenties te tonen. Als u geen toestemming geeft of deze intrekt, kan dit invloed hebben op bepaalde functies.
Klik hieronder om in te stemmen met het bovenstaande of om specifieke keuzes te maken. Je keuzes zullen alleen worden toegepast op deze site. Je kunt je instellingen te allen tijde wijzigen, inclusief het intrekken van je toestemming, door gebruik te maken van de knoppen op het Cookiebeleid of door te klikken op de knop 'Toestemming beheren' onderaan het scherm.