Skip to content

Ons Contact Center heeft ISO 18295 wederom behaald!

Met veel trots laten wij weten dat wij wederom ISO 18295 hebben behaald! En hoe: ons Contact Center rondde de audit namelijk af met een indrukwekkende score van 155 uit 156 punten. Dit komt neer op 99,36% en slechts één kleine aanbeveling die ons heeft afgehouden van de perfecte score.

Op dinsdag 19 maart 2024 kregen wij het ISO-certificaat overhandigd van Roel Masselink, directeur KSF voor zowel Sidekix als YourVoice. Dit certificaat gaat over ‘service provision’: een verdiepingsslag met betrekking tot de dienstverlening van contact centers. Elke dag zetten wij ons namelijk in om de hoogst mogelijke kwaliteit te waarborgen voor onze opdrachtgevers. Deze onafhankelijke audit is dan ook een welverdiende erkenning van onze inzet én toewijding.

Deel dit bericht

Recente berichten

Opzoek naar een sidekick?

Sidekix is uitgerust met ruim 15 jaar ervaring, fanatieke professionals en een gezonde dosis enthousiasme. En met personalisatie en klantbeleving als rode draad zorgen we samen met jou voor een impactvol klantcontact bij je doelgroep. 

Nieuwsbrief

Gerelateerde berichten