Direct Mail campagne voor Greenchoice namens KiesZon
Portaal wil graag een steentje bijdragen aan een beter milieu en heeft Greenchoice gevraagd om hiermee te helpen. Greenchoice doet huurders van Portaal een persoonlijk aanbod voor zonnepanelen. Om bewoners te informeren komt Sidekix in beeld.
Als eerste opdracht zal Sidekix naar een groot aantal adressen een ansichtkaart, folder en gepersonaliseerde brief sturen om de huurders te overtuigen om te kiezen voor zonnepanelen. Greenchoice heeft voor elke bewoner bekeken of de woning geschikt is voor het plaatsen van zonnepanelen en wat voor besparing dit op gaat brengen. Hiervoor is een persoonlijk aanbod opgesteld, welke in de brief wordt toegelicht. Een leuke eerste Direct Mail actie voor Greenchoice.
Lees ook
-
Sidekix ondersteunt loyaliteitscampagne Coppens Warenhuis
Als eerste opdracht voor Coppens Warenhuis, zal Sidekix het Warenhuis ondersteunen met een loyaliteitscampagne. Zo zal een groot aantal klanten van Coppen Warenhuis via een brief geïnformeerd worden over extra kortingen. -
Direct Mail of Direct e-Mail. Wat is beter voor het milieu?
Onze Direct Marketing afdeling verwerkt dagelijks vele mailings. Soms op papier, soms als e-mail en soms als push mailing gericht op mobiel. Maar wat is nu eigenlijk beter voor het milieu? Het liefst ook zonder in te moeten boeten aan communicatiekracht en resultaat. -
Primeur bij Sidekix
Als eerste bedrijf in Nederland investeert Sidekix in de nieuwe KM 1 digitale printer van Konika Minolta. Een monster van een machine. Maar wel een met uitstekende eigenschappen op het gebied van duurzaamheid, printkwaliteit, flexibiliteit en efficiency. -
Printen voor Velea
Sidekix gaat aan de slag voor de online store van Velea uit Eindhoven. Velea is een nieuwe, innovatieve speler op de online markt voor maatwerk raamdecoratie, zonwering en rolluiken.