Skip to content

Plastic Card verdubbelt

Klantenkaarten, credit cards, tegoedkaarten, ledenkaarten, loyalty cards, vip cards. Ondanks allerlei handige apps puilt onze portemonnee uit van de plastic cards. Het blijft gewoon een populaire sales promotion. Tastbaar, praktisch, handig en goed voor je brandig. Vandaar dat we een extra functionaliteit hebben toegevoegd aan plastic card mailings.

Dagelijks versturen wij voor onze opdrachtgevers opvallende mailings met plastic cards toegevoegd. Deze worden machinaal met niet-permanent hechtende lijm gehecht aan het papier. Onlangs hebben we het productieproces verdubbeld als het ware. Voortaan kunnen we elke mailing namelijk voorzien van twéé verschillende plastic cards. Op een positie naar keuze. En dat in een volledig geautomatiseerd high volume productieflow. Van gepersonaliseerd printen, adresseren, card(s) toevoegen, envelopperen tot verzendklaar maken. Omdat er vaak verschillende waardes (zoals geldbedrag of aantal spaarpunten) op de individuele kaarten staan, is het essentieel dat het mailadres overeenkomt met de kaartwaarde die bij dat betreffende adres hoort. Omdat het een mechanisch productieproces is kan het natuurlijk gebeuren dat er een brief tussendoor glipt of een card niet goed hecht. Ook daar is aan gedacht.  Met een ingebouwde camera detectie in de productieflow wordt automatisch gecontroleerd dat de juiste plastic card(s) naar de juiste geadresseerden gaan. Indien de gegevens niet overeenkomen stopt het productieproces automatisch en wordt het hersteld.

Meer weten over het verzenden van mailings met plastic cards? Neem dan gerust contact met ons op.

Deel dit bericht

Recente berichten

Opzoek naar een sidekick?

Sidekix is uitgerust met ruim 15 jaar ervaring, fanatieke professionals en een gezonde dosis enthousiasme. En met personalisatie en klantbeleving als rode draad zorgen we samen met jou voor een impactvol klantcontact bij je doelgroep. 

Nieuwsbrief

Gerelateerde berichten

Sidekix - De kracht van de klantkaart

De kracht van de klantkaart

Ondanks dat digitale loyaliteitsprogramma’s steeds meer aan populariteit winnen, blijft de fysieke klantkaart een waardevol