• Marco Borsato

    BIJZONDERE MARKETING FULFILMENTCAMPAGNE VOOR MARCO BORSATO

    Klant
    Nationale Postcode Loterij
    Als trouwe sidekick van de Nationale Postcode Loterij verrassen wij dagelijks vele winnaars met leuke prijzen. Zo verzorgen wij jaarlijks ook winnaarscampagnes voor diverse grote evenementen. In dit geval hebben wij de uitdagende opdracht gekregen om de gehele winnaarsflow van “Borsato de Kuip”, de concertreeks van Marco Borsato in stadion de Kuip, uit te voeren. Offline, online en realtime.
  • Postcode Loterij Miljoenenjacht

    Postcode Loterij Miljoenenjacht

    Klant
    Nationale Postcode Loterij
    Als echte sidekick van de Nationale Postcode Loterij helpen wij de Postcode Loterij al vele jaren met het registratieproject voor alle winnaars die deel mogen nemen aan de Postcode Loterij Miljoenenjacht. Sidekix print en verstuurt hiervoor de winnaarsbrieven, maakt en beheert de landingspagina en de e-mailflow en zorgt voor de gehele registratie van de deelnemers in de studio. Iedere TV-uitzending wordt ondersteunt door de Servicedesk van Sidekix.
  • Renewi

    Sidekix ondersteunt Renewi

    Klant
    Renewi
    Waste no more. Met die slogan is Renewi marktleider op het gebied van afvalinzameling en als waste-to-product company geeft het 69% van het afval een nieuwe leven als secundaire grondstof. Tijdens dit proces ontstaan er natuurlijk ook diverse vragen. Daarbij komt de klantenservice van Renewi kijken. Renewi verbetert haar klantenservice continu en Sidekix draagt daar al enige tijd een steentje aan bij.
  • Splendid Group

    Nieuwe opdrachtgever uit Hong Kong

    Klant
    Splendid Group
    De Splendid Group uit Hong Kong, een wereldwijd opererende marketingorganisatie, gaat de fulfiment van een aantal campagnes uitbesteden aan Sidekix. Als eerste klus gaat Sidekix een serie consumentenproducten, bestemd voor de klanten van een grote, internationale hotelketen afhandelen. Het gaat om het inslaan, ompakken en verzendklaar maken van verschillende categorieën consumentenproducten voor 420 hotels in 73 landen.
  • Voor de Gamers

    KPN en Sidekix “Voor de Gamers”

    Klant
    KPN
    KPN had van 13 november tot 31 december een speciale wervingsactie lopen; Voor de Gamers. Sidekix heeft de hele actieflow gebouwd waarbij nieuwe klanten een jaar lang gamen en hun eigen controller mochten uitzoeken en mee konden doen aan de Playstation winactie. En uiteraard zorgde Sidekix ervoor dat de winnaars en nieuwe klanten hun cadeau thuisbezorgd kregen.
  • Thumbnail

    Fulfilment Doe maar lekker duurzaam

    Klant
    Nationale Postcode Loterij
    Iedere deelnemer aan de Nationale Postcode Loterij ontvangt tijdens de Doe Maar Lekker Duurzaam campagne een cadeaukaart t.w.v. € 12,50 om een heerlijke, duurzame maaltijd samen te stellen. Bij iedere Albert Heijn kun je met deze cadeaukaart een aantal duurzame Unilever producten kopen.
  • Goede doelen loterij

    Winnaarscampagnes voor Goede Doelen Loterijen

    Klant
    Nationale Postcode Loterij
    BankGiro Loterij
    VriendenLoterij
    Als trouwe bondgenoot en sidekick van de Nationale Postcode Loterij, VriendenLoterij en BankGiro Loterij mogen wij dagelijks duizenden mensen verrassen met een mooie prijs. Een team van Sidekix mensen zorg ervoor dat het proces van het claimen van je prijs tot aan de levering thuis zo prettig, snel en efficiënt mogelijk verloopt.
  • Thumbnail

    Klantverwachting overtreffen met Swiss Sense

    Klant
    Swiss Sense
    Hoe zorg je ervoor dat de klantverwachting wordt overtroffen? Een uitdaging die wij als sidekick van Swiss Sense zijn aangegaan. Bestaande klanten in Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland ontvangen ongevraagd een verrassend cadeaupakket. Naast ontspannen slapen met Swiss Sense, ook cosmetica die je helpen ontspannen. Gewoon een bedankje, omdat je klant bij Swiss Sense bent.
  • Thumbnail

    Activatiecampagne voor Stigas

    Klant
    Stigas
    Hoe activeer je ondernemers in de agrarische en groene sector om hun risico-inventarisatie (RIE) op orde te brengen. Met een opvallende mailing, opgevolgd door een e-mailing, gecombineerd met telemarketing komt dit onderwerp toch op de agenda van de doelgroep. Ook lastige onderwerpen zetten we voor jou op de agenda van jouw klanten.
  • chocoladeVerkade

    Verwennen voor Verkade

    Klant
    Verkade
    BankGiro Loterij
    VriendenLoterij
    Een bijzondere opdracht voor Verkade, waarvan het eindresultaat werd gebruikt voor opdrachten van BankGiro Loterij en VriendenLoterij. Voor deze klus mocht Sidekix grote aantallen chocoladerepen en chocoladeblikken verpakken en verzendklaar maken.