Skip to content

Contact Center

Ons contactcenter staat altijd voor jou klaar, zowel voor B2B- als B2C-klantcontacten (al spreken we zelf liever over H2H: human to human). Uiteraard verwerken wij klantgegevens in een gestructureerd en geautomatiseerde workflow met realtime en gedetailleerde rapportages. Indien gewenst koppelen we direct aan jouw CRM, zodat je altijd up-to-date bent en marketingacties kunt plannen op actuele klant- en marktgegevens.

Bereikbaarheid, klantvriendelijkheid en kennis van zaken. Volgens ons zijn dat de belangrijkste succesfactoren voor ieder klantcontact. Op ons contactcenter leggen we de lat telkens weer hoger om aan de continu veranderende klantverwachtingen te voldoen voor jouw organisatie en merk(en). Als jouw bondgenoot bellen en spreken we namens en voor jou. Dat is onze specialiteit. Wij realiseren ons daarbij dat telemarketing de meest persoonlijke en krachtige vorm van communicatie is en, mits goed gebruikt, zowel omzet als reputatie vergroot. Ongevraagd een lead bellen op het verkeerde moment met de verkeerde vraag doet jouw reputatie namelijk geen goed.

Cookie beleid

De website maakt gebruik van cookies om informatie op uw computer op te slaan. Sommige van deze cookies zijn essentieel om onze site te laten werken en andere met als doel voor het kunnen verwerken van analytische doeleinden voor eigen gebruik.

Voor meer informatie zie ook onze privacyverklaring.