Dealen met Deal Or No Deal
Het spel draait om het openen van koffers met daarin geldbedragen. Het doel is om weg te gaan met een zo hoog mogelijk bedrag, dat kan oplopen tot 200.000 euro!
In deze hernieuwde variant is een nieuwe gamificatie element toegevoegd, waarmee deelnemers ook online kunnen meespelen. Na een online voorronde waar vele tienduizenden deelnemers meedingen en kleine prijsjes kunnen winnen, worden elke week tien kandidaten geselecteerd, 5 studio kandidaten en 5 -zogenoemde- thuisspelers, die kunnen meedingen naar een prijzenpot oplopend tot 200.000 euro.
Aan Sidekix de taak om te zorgen dat elke week tien geselecteerde kandidaten beschikbaar zijn voor de opnames in de TV studio en op een speciale “thuisspeel” locatie in Amsterdam. Het Contact Center van Sidekix nodigt Postcode Loterij deelnemers uit namens Deal Or No Deal en zorgt ervoor dat er voor elke show tien spelers beschikbaar zijn en ook dat ze per e-mail goed geïnformeerd aan de spelshow van de dag deelnemen.
Alle informatie over de deelnemers wordt teruggekoppeld aan de Postcode Loterij en de spelleider van Deal Or No Deal zodat zij de definitieve deelnemers welkom kunnen heten in de show. Het marketing fulfilment team van Sidekix regelt vervolgens dat de vele tienduizenden deelnemers een vriendelijke bedank e-mail ontvangen voor hun deelname. Met deze praktische support zorgt Sidekix ervoor dat de organisatie zich volledig kan focussen op de spelshow en de deelnemers in de schijnwerkers kan zetten. Immers, every hero needs a sidekick.
Brainstormen over jouw project? Laat het ons weten, want onze specialisten staan voor je klaar.
Heb je ook een sidekick nodig?