Regel het goed. Regel het voor elkaar. De bekende slogan van DELA gaat ook op voor Sidekix bij de ondersteuning van de klantenservice van DELA. Al vele jaren verzorgen de Sidekix agents de achtervang voor de afdeling relatiebeheer waar leveranciers van DELA te woord worden gestaan. Dit door  in te springen bij overbelasting van de lijnen, bij calamiteiten en andere onvoorziene omstandigheden. Daarnaast faciliteert Sidekix ingeval van calamiteiten professioneel ingerichte werkplekken voor Klantenservicemedewerkers van DELA. Zo laat DELA niets aan het toeval over om haar leden op een zo goed mogelijk manier te informeren en ze een gerust gevoel te geven. Empathie en een luisterend oor voor haar leden staat bij de klantbeleving voor DELA op nummer 1.

Meld je aan voor de nieuwsbrief

  • Blijf op de hoogte van de laatste Sidekix nieuwtjes!
  • Meld je nu aan en ontvang elk kwartaal de laatste Sidekix ontwikkeling direct in je mailbox.
  • Afmelden is altijd mogelijk! Deze optie is beschikbaar via elk nieuwsbriefbericht.