Skip to content
2018 - 2019 - 2020 - 2021

Luisterend oor voor DELA

Regel het goed. Regel het voor elkaar. De bekende slogan van DELA had zomaar de onze kunnen zijn.

Al vele jaren verzorgen de Sidekix-agents de achtervang voor de afdeling relatiebeheer van DELA, waar leveranciers te woord worden gestaan. Wanneer de lijnen bij DELA overbelast zijn of als er calamiteiten zijn, springt Sidekix graag bij. Daarnaast faciliteert Sidekix in geval van calamiteiten professioneel ingerichte werkplekken voor Klantenservicemedewerkers van DELA.

Zo laat DELA niets aan het toeval over om haar leden op een zo goed mogelijke manier te informeren en ze een gerust gevoel te geven. Empathie en een luisterend oor voor haar leden staat bij de klantbeleving voor DELA op nummer 1. Bij Sidekix begrijpen we dit als geen ander en doen we er alles aan om de klantenservice van DELA zo effectief mogelijk te ondersteunen.

Cookie beleid

De website maakt gebruik van cookies om informatie op uw computer op te slaan. Sommige van deze cookies zijn essentieel om onze site te laten werken en andere met als doel voor het kunnen verwerken van analytische doeleinden voor eigen gebruik.

Voor meer informatie zie ook onze privacyverklaring.