Waste no more. Met die slogan is Renewi marktleider op het gebied van afvalinzameling en als waste-to-product company geeft het 69% van het afval een nieuwe leven als secundaire grondstof.

Tijdens dit proces ontstaan er natuurlijk ook diverse vragen. Daarbij komt de klantenservice van Renewi kijken. Renewi verbetert haar klantenservice continu en Sidekix draagt daar al enige tijd een steentje aan bij. In dit geval fungeren de call agents van Sidekix als achtervang voor de afdelingen klantenservice van Renewi Nederland.

Om de klanten zo goed mogelijk te helpen, ook op drukke dagen, heeft Renewi een aantal innovaties ingevoerd om het serviceniveau zo hoog mogelijk te houden.

Om de wachttijden aan de telefoon zo kort mogelijk te houden monitort een speciale App continu de wachtrij. Bij calamiteiten en extra grote drukte schakelt Sidekix direct bij als achtervang om Renewi bij te staan.

Elk klantcontact werkt volgens het principe FirstTimeFix; het doel is om iedere vraag in het gesprek meteen op te lossen en direct af te handelen. Dagelijks worden statistieken bijgehouden van de workflow, aard en inhoud van de vragen, beltijden en de kwaliteit van de dienstverlening om deze zo optimaal mogelijk te krijgen en te houden.

Meld je aan voor de nieuwsbrief

  • Blijf op de hoogte van de laatste Sidekix nieuwtjes!
  • Meld je nu aan en ontvang elk kwartaal de laatste Sidekix ontwikkelingen direct in je mailbox.
  • Afmelden is altijd mogelijk! Deze optie is beschikbaar in elke nieuwsbrief.